Gå til innhold

hvordan er babyene deres på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på de nyfødte som ikke har noen rutiner enda..

Er de ekstra urolige pp kveldene? Roligere? Når legger du/h*n seg? Vondt i magen osv?

Anonymous poster hash: ea5aa...4de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi var lys våken til rundt 00-02 om kvelden/natta :) og da var siste kvil i 17-18 tiden.. Ble mer og mer urolig, helt til vi eeendelig klarte å få litt rutiner på hun etter 4-5 mnd. etter hun var kvitt kolikken. Men den tiden går jo veldig fort da(heldigvis:/)

Skikkelig liten diva da, umulig å få til noe som hun ikke vil;) kommer seg med mer mat(grøt, frukt) i magen!

Skrevet

Min var gjerne lysvåken en periode i 20-21 tiden, litt urolig og kavete og skriking 21-22, så spiste hun godt og lenge, bæsjet, spiste litt til og så var det soving et par timer. Resten av natta gikk med 2-3 timers soving, spising, bæsjing og ny soveøkt.

Skrevet

Haha ja d er herlig!

Anonymous poster hash: ea5aa...4de

Skrevet

Min er mer eller mindre våken fra 16-18 til 23-24. Da sover hun til mellom 6-8 før hun vil ha mat. Luksusbaby!!! Gråter aldri heller. Som å ha vunnet i Lotto. :)

Skrevet

Hun "legger" seg kl 19. Dvs jeg lar henne sove i fanget/på brystet mitt fra kl 19 frem til jeg går og legger meg. Da er hun helt stille og sover som en bjørn. Satser på å gjøre dette frem til ca 6 uker da jeg går over til å legge henne i senga kl 19 i stedet.

Gjorde det slik med forrige babyen også og det funket som fjell. Slipper urolig baby med bæring og sutring.

Anonymous poster hash: b4301...01a

Skrevet

Min er 7 uker nå, legges våken i sengen rundt kl 22, og sovner selv etter litt kos og stryking.

Spiser en gang sånn mellom 03.30-5.00 (varierer litt), og så som regel rundt kl. 7.00. Våkner til slutt sånn rundt 9-9.30 hvis ikke vi står opp før det.

På dagen er det ikke noen særlig rutiner enda, annet at babyen sover en litt lengre periode på formiddag og tilsvarende på ettermiddag, pluss mange små dupper gjennom dagen. Spiser ikke etter noe system, mater når babyen gir uttrykk for å ville ha mat (fullammes).

Ikke noe særlig magevondt. Litt selskapssyk og vil gjerne ha mye nærhet og kos, ligge i fanget.

Anonymous poster hash: cf73b...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...