Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Guttungen virker klar til å slutte med bleie. Ihvertfall å trene på å gå på do! Men hvor starter man? Hvordan gjorde dere det? Han er rett over to år nå. Tisser bevisst hver gang han setter seg på do. Hvordan gå videre? Ta han på do hver halvtime? Hvordan få han til å si at han må på do å tisse? Ble mange spørsmål her gitt, første gang vi må gjennom dette Anonymous poster hash: 1064d...826
Gjest nåharjeglystpåno3 Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Henger meg på her jeg og. Vi driver med det samme. Har kjøpt truser og lurer på å bare spørre en dag om å sette på kul truse istedenfor bleie. Og så minne ham på at han må sifra når han må. Gå på do hver time eller noe. Aner ikke om det vil funke. Eller om det knekker ham hvis det ikke gjør det og han tisser seg ut med en gang... ?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Tenkt på det med en kul truse jeg også.. Erfaringer ønskes Hi Anonymous poster hash: 1064d...826
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Ta bleien av og la han gå uten. Følg han på do ofte, men ikke så ofte som hver halvtime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå