Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hei. blitt dumpet av barnefar når han mistet følelsene for meg. og han er ganske bestemt på at det aldri kommer til å bli meg og han igjen. er gravid med hannes barn 7 mnd på vei. er det galt av meg å ta sjangsen på en annen mann? føles ut som om jeg er nødt til å være singel. Barnefar har lyst å stille opp når barnet kommer men han er ikke interessert i meg i det hele tatt.. føles galt av meg å ville ha noen andre i livet nå og at jeg bare burde være singel fordi jeg er gravid med hannes barn. har ingen planer om å erstatte barnefar men jeg har lyst å bli elsket Anonymous poster hash: 2df4c...d7b
SuperFries Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Hvis du nettopp har blitt forlatt, så ville jeg nå latt det gå en stund før du finner deg noen andre. Få ungen, og ta det derfra. Ingen grunn til at du skal være singel resten av ditt liv.
Bustetroll Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 (endret) Hei. blitt dumpet av barnefar når han mistet følelsene for meg. og han er ganske bestemt på at det aldri kommer til å bli meg og han igjen. er gravid med hannes barn 7 mnd på vei. er det galt av meg å ta sjangsen på en annen mann? føles ut som om jeg er nødt til å være singel. Barnefar har lyst å stille opp når barnet kommer men han er ikke interessert i meg i det hele tatt.. føles galt av meg å ville ha noen andre i livet nå og at jeg bare burde være singel fordi jeg er gravid med hannes barn. har ingen planer om å erstatte barnefar men jeg har lyst å bli elsket Anonymous poster hash: 2df4c...d7b Om 2 mnd vil du bli elsket mer enn du noen gang har blitt elsket ! Endret 16. februar 2014 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Hei. blitt dumpet av barnefar når han mistet følelsene for meg. og han er ganske bestemt på at det aldri kommer til å bli meg og han igjen. er gravid med hannes barn 7 mnd på vei. er det galt av meg å ta sjangsen på en annen mann? føles ut som om jeg er nødt til å være singel. Barnefar har lyst å stille opp når barnet kommer men han er ikke interessert i meg i det hele tatt.. føles galt av meg å ville ha noen andre i livet nå og at jeg bare burde være singel fordi jeg er gravid med hannes barn. har ingen planer om å erstatte barnefar men jeg har lyst å bli elsket Anonymous poster hash: 2df4c...d7b Jeg er i seriøst akkurat samme situasjon som deg i skrivende stund, bare at jeg er litt kortere på vei. BF vil ikke vite av meg, men gjerne av barnet jeg bærer på. Jeg vil ikke være ensom og alene. Er ikke vant å være singel. Men hvor kan man finne en ordentlig mann når man er gravid da? Er det lov å spørre hvor i landet du bor? Ingenting i verden som hadde vært bedre enn å prate med noen som faktisk vet hvordan det føles. Selv kommer jeg fra Telemark. Anonymous poster hash: fa1cc...e2a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Hei, meg igjen som startet denne tråden. nei hvem vil være alene? en fyr har kontaktet meg og vil ta meg med ut og forhåpentligvis være min kjæreste, men det føles bare galt ut.. bor på en liten plass der alle kjenner alle og jeg vil ikke bli sett stygt på.. han synes ikke det er noe galt men hvordan vet jeg at han ikke er ute etter noe muffins? er jo redd for å bli såret igjen, og ender jeg opp alene igjen så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Bor i Nordland her, godt å høre at det er noen som tenker likt som meg. redd for å gjøre noe dumt :/ Anonymous poster hash: 2df4c...d7b
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #6 Skrevet 17. februar 2014 Hvis det nettopp er slutt med bf, ville jeg latt det gå litt tid før jeg hadde gått inn i ett nytt forhold. Jeg hadde trengt tid til å finne ut av følelser og situasjonen først, så jeg hadde vært sikker på at det var "rett" valg for meg. Mye forandrer seg de siste mnd i svangerskapet, så ta tiden til hjelp og bygg opp ett vennskap først, og ta det derfra Jeg har selv vært alene hele svangerskapet, og savnet noen å dele alt med. Min løsning ble å dele med veninner, bf ville ikke vite av meg og han jeg var forelsket i forsvant når jeg var 6 mnd.. Jeg fikk en liten datter på torsdag, og jeg savner ikke noe. Det å være med henne er mer enn nok nå. Vi skal jo bli kjent og mye endringer og våkenetter fremover. Anonymous poster hash: fcda8...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå