Gå til innhold

Ekstremt mammadalt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en frøken på litt over 2 år som plutselig har blitt ekstremt mammadalt. Hun sutrer bare jeg går ut av rommet, vil sitte på fanget og mye kos. Hun er enebarn og får mye oppmerksomhet fra før.

Legging har alltid gått strålende, nå er det bare tull, Hun hyler etter mamma. Våkner om natten og roper mamma. Når hun er alene med pappa så er alt fint, problemene oppstår i det jeg er i nærheten.

Dette begynner å bli veldig slitsomt og jeg er usikker på hvordan vi skal takle det?

Noen råd?

Anonymous poster hash: 82fbc...a3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har tatt det på alvor, og gitt ekstra tid med dalten. Jeg syns det å skulle "omvende" et barn fra noe slikt, både er slitsomt og unødvendig. Og det har ofte motsatt effekt. Vet det er slitsomt, for jeg har 2 mammadalter på halvannet og tre år. Så vi har trygget etter beste evne, og latt de begge få tid med meg når de trenger det. Og når jeg er alene med de begge, så sitter vi trangt og godt i sofaen med begge på fanget, godt inni mammas armer.

Vi ser nå at det betaler seg. De blir begge mindre dalter for hver uke som går. Så jeg holder ut, og får meg små pauser iblant. Mannen er flink til å stille opp med det.

Skrevet

Har også en mammadalt, og det har hun alltid vært. 2.5 år nå. Vet at det er slitsomt. Men jeg lar henne få lov. Hvis ikke så har det motsatt effekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...