Gå til innhold

Har gjort noe domt.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg satt og drakk vin hos en venninne en kveld, og vi ble skikkelig på en snurr begge to. Plutselig fant vi ut at det var en god ide å legge til en vi begge synes er veldig kjekk på snap... I løpet av natten hadde han lagt oss til begge to, og dagen etterpå begynte han å sende snap til oss begge. Det var helt alminnelige snapper som han nok sendte ut til alle sine kontakter. Jeg svarte på et par av dem, men ingenting personlig, og ikke bilde av meg selv. (Bare en kaffekopp o.l)

Nå har jeg fått veldig dårlig samvittighet, for jeg vet mannen min ikke blir særlig blid om han oppdager dette. Har jo ikke skrevet eller sendt upassende snapper, men har likevel en dårlig følelse... :/  F#¤%%¤an at det går an å bli så dom :(

Føler det er på grensen til utroskap :/

Anonymous poster hash: f8623...a5f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Ok  :mobil::D

Anonymous poster hash: a17fe...030
Skrevet

Hvis det er noe du kan vise til mannen din og du ikke har noe å skjule, så er det ikke utroskap. Det eneste er vel om mannen din blir sjalu da.. 

Anonymous poster hash: f0cc9...3f1
Skrevet

En SÅ sjalu mann hadde jeg holdt meg unna... Gudamei! Det må da være lov å kommunisere med folk uten at det er utroskap. Bilde av en kaffekopp!

Anonymous poster hash: e0c28...53c
Skrevet

Blokker han og ikke tenk noe mer på det. Det er ikke utroskap. Noen blemmer gjør man i et forhold. Dette er en slik.

Skrevet

Ja, spørs om det beste er å blokkere han...

Det er sånn at jeg ikke kan fortelle mannen min om dette, for han er av den sjalu typen...:/

Så da kan det vel på en måte defineres som utroskap.

Synes det er helt fryktelig å leve med noen som er så sjalu, kanskje derfor det blir fristende å tøye grensene litt.

HI

Skrevet

Det er sånn at jeg ikke kan fortelle mannen min om dette, for han er av den sjalu typen...:/

Synes det er helt fryktelig å leve med noen som er så sjalu, kanskje derfor det blir fristende å tøye grensene litt.

HI

Selv om han er sjalu, så har du fremdeles ikke gjort noe galt. Og det beste er da å ikke si noe. Du har igrunn heller ikke så mye å fortelle. Du har sendt et bilde av en kaffekopp. Ikke tenk noe mer på det. :)

Skrevet

Haha. Ok

Anonymous poster hash: 40551...86c

Skrevet

DUMT

Ikke domt

Anonymous poster hash: 270bf...d8a

Skrevet

DUMT

Ikke domt

Anonymous poster hash: 270bf...d8a

Beklager

Skrevet

Om listen for utroskap legges der er jeg utro flere ganger daglig. .

Skrevet

HI

Selv om han er sjalu, så har du fremdeles ikke gjort noe galt. Og det beste er da å ikke si noe. Du har igrunn heller ikke så mye å fortelle. Du har sendt et bilde av en kaffekopp. Ikke tenk noe mer på det. :)

Tusen takk <3 Beroligende å høre :)

Skrevet

Jøss! Om det er utroskap, så har jeg jammen vert mye utro ;) Det at mannen din er sjalu er vel ikke ditt problem tenker jeg. Da får han jobbe ed seg selv.

Har mange gutte venner, og hadde aldri i livet kuttet de ut fordi mannen hadde vert sjalu. Skaff deg en ryggrad!

Anonymous poster hash: 16f06...f49
Skrevet

Signerer denne..! Dersom lista går ved å sende et bilde av en kaffekopp, er jeg langt over streken daglig! Har tom vært i svømmehallen sammen med en mannlig venn, MED mannens (min mann;)) velsignelse!

Dersom din mann er SÅ sjalu, vil jeg råde deg til å sette deg ned og finne ut om dette er noe du orker på sikt. Hvor ofte er sjalusien årsak til konflikter mellom dere? Hvor alvorlige er konfliktene? Er dette noe du orker å leve med i lengden? Har du tatt det opp med mannen?

Skrevet

Jøss! Om det er utroskap, så har jeg jammen vert mye utro ;) Det at mannen din er sjalu er vel ikke ditt problem tenker jeg. Da får han jobbe ed seg selv.

Har mange gutte venner, og hadde aldri i livet kuttet de ut fordi mannen hadde vert sjalu. Skaff deg en ryggrad!

Anonymous poster hash: 16f06...f49

Signerer denne..! Dersom lista går ved å sende et bilde av en kaffekopp, er jeg langt over streken daglig! Har tom vært i svømmehallen sammen med en mannlig venn, MED mannens (min mann;)) velsignelse!

Dersom din mann er SÅ sjalu, vil jeg råde deg til å sette deg ned og finne ut om dette er noe du orker på sikt. Hvor ofte er sjalusien årsak til konflikter mellom dere? Hvor alvorlige er konfliktene? Er dette noe du orker å leve med i lengden? Har du tatt det opp med mannen?

Han er sjalu hver gang vi er ute på noe sammen (på fest). Jeg er typen som liker å danse, og danser mye når jeg først er ute på noe. (Blir jo ikke så ofte siden vi har små barn.) Men blir alltid tull de få gangene vi er ute. Jeg gjør selvfølgelig ikke noe annet enn å danse, men han synes jeg flørter, og helst skal sitte ved han hele kvelden. Sliter med angst, så jeg får fryktelig skyldfølelse med en gang han sier jeg gjør noe galt.

Skrevet

Det er vel ikke utroskap å flørte litt med andre menn? Du har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet, så lenge du ikke har sagt at du er singel. Blokker mannen og ikke bruk mer energi på å ha dårlig samvittighet for dette.

Skrevet

Det er vel ikke utroskap å flørte litt med andre menn? Du har ingen grunn til å ha dårlig samvittighet, så lenge du ikke har sagt at du er singel. Blokker mannen og ikke bruk mer energi på å ha dårlig samvittighet for dette.

Nei, har aldri sagt jeg er singel.

Men tenker mye på om jeg orker å være i et forhold der mannen min ikke stoler på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...