Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Har et møte (er i permisjon, men skal i et møte) til uka. Barnefaren kan ikke ta seg fri, så må ha med babyen på møtet (8mnd). Men det er tidlig på dagen, og hvis jeg skal sitte på hjem må jeg altså være i byen i hele tre timer... Blir det for lenge for en 8 mnd baby? Har vogn og bæresele å variere med. Kan eventuelt stikke en tur innom helsestasjonen... Erfaringer? Kan ta toget hjem, men om jeg sitter på er det penger spart (litt dårlig råd akkurat nå) Anonymous poster hash: 5b5d3...3b5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Burde jo, men dette er en baby som er vant til å åle seg rundt på gulvet og være veldig aktiv Får vel bare prøve... det er akkurat i duppetid, kanskje hun dupper i et par timer og så går det greit (lov å håpe) Anonymous poster hash: 5b5d3...3b5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Jeg skjønner ikke problemet? 3 timer er da ikke lenge om du har vogn? Anonymous poster hash: 004a4...b9e
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Ta med et leketeppe og gå på biblioteket eller en barnevennlig kafè. Anonymous poster hash: c7e9b...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå