Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Er det en plass det er lett å få virus på maskina? Anonymous poster hash: 51bd5...2ab
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Er det en plass det er lett å få virus på maskina? Anonymous poster hash: 51bd5...2ab ? Anonymous poster hash: 51bd5...2ab
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Det kan jeg aldri tenke meg. Har brukt pinterest i 2 år uten problemer Anonymous poster hash: 52fc8...b04
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Men hva ER egentlig Pinterest?? Det har jeg lurt på lenge.. Anonymous poster hash: 150f4...cb1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Det er et nettsamfunn du kan melde deg inn i ala FB og insta.... Konseptet er at du lager dine egne virtuelle oppslagstavler om forskjellige emner. Mye går på design, mote, håndarbeid osv. Og at du kan kikke på oppslagstavler laget av andre brukere. Mye designere/ kunstnere. Du kan følge brukere og oppslagstavler og andre kan følge deg. Det er mulighet for å like og kommentere "pins". Og repinne andres pins slik at du får dem på din tavle. Når du installerer en "pin it" knapp i nettleseren din, kan du "pinne" bilder artikler osv til en av dine oppslagstavler. Det har vært litt støy rundt Pinterest nå r det gjelder opphavsrett til bilder osv. Anonymous poster hash: 52fc8...b04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå