Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Har dere kontakt med resten av eller noen i familien hans? Åpent eller litt skjult for å unngå konflikter med bf? Eller har dere tatt kontakt med hans familie og blitt avvist? Rådvill her... Usikker på hva jeg skal gjøre. Han var visst i et forhold fra før og vil ikke ha kontakt med barnet. Anonymous poster hash: d5588...1e8
mamma til to kjekke gutter Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 verkern kontakt med barnefaren, eller noen i han sin familie. familien hans vet ikke om barnet. bf sitt ønske.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 ....Og du etterfølger det ønsket? Her vet familien om barnet, tror jeg. Han sier iallefall det. Jeg er usikker på om de ønsker kontakt eller ikke. Jeg føler at jeg i det minste bør strekke ut en hånd til dem for barnets skyld. (Vet jo aldri hva han har sagt til dem. Han lyver om det meste for å hevde seg selv) Vet ærlig talt ikke helt hva jeg skal gjøre... Anonymous poster hash: d5588...1e8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Har kontakt med hele familien bortsett fra bf Anonymous poster hash: 83469...bd8
mamma til to kjekke gutter Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 ja har vel egentlig ikke noe valg. vet verken navn eller adr på familien hans, men håper han en dag våkner å ser hva han går glipp av. har mange ganger tenkt tanken på og sporre opp familien hans, så sende brev med bilder av guttungen.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Har kontakt med hele familien bortsett fra bf Anonymous poster hash: 83469...bd8 Hvordan gikk det til? Kontaktet du dem? Vet han om det? Syns dette er vanskelig... Anonymous poster hash: d5588...1e8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Skjønner deg godt - kanskje familien lurer veldig på denne gutten din Anonymous poster hash: 83469...bd8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Har verken kontakt med barnefar eller med familien hans. Han fikk seg ny kjæreste kort tid etter det ble slutt med oss (jeg var gravid da) og hun ble raskt gravid. Det barnet er bare 5 måneder yngre enn vårt barn. Ifølge barnefar og hans familie er det barnet første barnebarn i familien. De bare fornekter at vårt barn eksisterer. Anonymous poster hash: 1b5c0...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå