Gå til innhold

Hva er det med de 2xu tightsene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det 2xu de heter? De med stort kryss på beina? Er de virkelig så sykt mye bedre enn andre? Jeg har et par i craft og puma og sistnevnte kostet 199,- Funker som ei kule. 2xu er vel 1300 er de ikke? Er de verdt det eller er det for å vise at man har penger? Halve treningsstudioet går jo i de....

Anonymous poster hash: cd8f3...860

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det 2xu de heter? De med stort kryss på beina? Er de virkelig så sykt mye bedre enn andre? Jeg har et par i craft og puma og sistnevnte kostet 199,- Funker som ei kule. 2xu er vel 1300 er de ikke? Er de verdt det eller er det for å vise at man har penger? Halve treningsstudioet går jo i de....

Skjønner heller ikke hva som er greia med de. Trent aktivt i alle år, og det har ikke falt meg inn å kjøpe de engang. Tenker det er en "motegreie"...

Anonymous poster hash: 024dd...28e

Skrevet

Har et par og de er ikke noe bedre enn billigere varianter.

Det værste med de er at de er gjennomsiktig. Jeg liker zoot tightsene jeg.

Anonymous poster hash: 7c8c8...bf9

Skrevet

Du får så fin rumpe i de, vettu! Det må nå vel være verdt en tusings ekstra ... Dessuten er det fint fordi du i tillegg til din snasne bakende også får demonstrert for verden at du har råd til det. :kaklehone:

Skrevet

Min ene treningsbukse kjøpte jeg på Lindex for 13 år siden.

Jeg greier seriøst IKKE å slite den ut!!!

I 4-5 år var dette den eneste treningsbuksen jeg hadde også. Den sitter som et skudd fremdeles, den er ikke gjennomsiktig, den blir ikke slitt på innsiden av lårene, strikken i livet er akkurat like fin.

Nesten litt spooky ;)

Har hatt noen andre treningsbukser i mellomtiden som jeg har brukt også, men disse er utslitt, selv om jeg ikke har brukt dem mer enn den gamle.

Har en fra Mitchi som jeg er fornøyd med også og har hatt i mange år.

Anonymous poster hash: 258e9...f3c
Skrevet

Det aner jeg ikke, har ikke slik og lurer på det samme. Man får da godt treningstøy til en brøkdel av prisen. Så på håndballtreningen til min datter at det var ei jente der som og gikk i en. De er 8 år!!! Men nå har denne jenta foreldre som er fryktelig opptatt av å fremstå men pene klær og fasade. Latterlig.

Anonymous poster hash: 6dd93...83b

Skrevet

Min ene treningsbukse kjøpte jeg på Lindex for 13 år siden.

Jeg greier seriøst IKKE å slite den ut!!!

I 4-5 år var dette den eneste treningsbuksen jeg hadde også. Den sitter som et skudd fremdeles, den er ikke gjennomsiktig, den blir ikke slitt på innsiden av lårene, strikken i livet er akkurat like fin.

Nesten litt spooky ;)

Har hatt noen andre treningsbukser i mellomtiden som jeg har brukt også, men disse er utslitt, selv om jeg ikke har brukt dem mer enn den gamle.

Har en fra Mitchi som jeg er fornøyd med også og har hatt i mange år.

Anonymous poster hash: 258e9...f3c

Det høres ikke ut som om du trener så ofte;-)

Anonymous poster hash: cd4ef...4c8

Skrevet

De er veldig gode å ha på, sitter bedre i livet for oss med rompe og lår, men kjøpte mine på kampanje på xxl til 699,-

Dummeste jeg ser er folk som går rundt med de på kjøpesenter, det er "show Off"

Anonymous poster hash: 5e54d...2e3

Skrevet

De er veldig gode å ha på, sitter bedre i livet for oss med rompe og lår, men kjøpte mine på kampanje på xxl til 699,-

Dummeste jeg ser er folk som går rundt med de på kjøpesenter, det er "show Off"

Anonymous poster hash: 5e54d...2e3

Ser det er mange fjortisjenter som bruker de på skolen....høhø...så de er virkelig moteriktige disse tightsene ;-)

Skrevet

Godt det ikke bare var meg :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...