seigdamererbest Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 ...husk å bruke sikkerhetslåsen! Vi måtte gå til innkjöp av en sånn sikkerhetslenke for en stund siden da både den lille og litt större terroristen fant ut hvordan låse opp dören. I dag glemte jeg å sette den på... så når ho mor hadde buksen ned på knerne og nett hadde plassert rompen på doskålen så min eldste sitt snitt. Jeg forteller alle som har med hun å gjöre: ikke stol på henne! Selv om hun ser ut som hun ikke får ting med seg har hun full oversikt over hvor alle befinner seg og potensielle römningsveier (er overbevest at hun er i slekt med Houndini). Så der sitter jeg og hörer dören åpner seg, jenten le rått og löpende skritt! Nå har jeg ingen problemer med å gå i sauna med naboene, men å löpe forbi stuevinduene deres med buksen nede er ikke helt min ting ;-)Så hun fikk et godt forsprang ( enda et note to self: styrk bekkenbunnen så jeg neste gang kan stoppe strålen tvert). Heldigvis hadde hun ved hjörne nr to löpt rett på en nabo med vett til å ta henne med seg tilbake. Så nå skylder jeg naboen kaffe avec.. Dette hörer vel hjemme på dagens hatliste..men plusset er jo at boretslaget fikk noe å flire av!
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Skummel episode men veldig morsomt skrevet
seigdamererbest Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2014 Absolutt en av de störste fordelene med å bo i rekkehus..alle vet hvem vi er og at vi har en som römmer!! Ellers så er hun "merket; hun har armbånd med navn og nummer.
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Skjønner godt merking. Mulig å få gps-armbånd kanskje?
seigdamererbest Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2014 Det er under vurdering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå