Gå til innhold

Søndagsmiddag, damer ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva står på menyen i dag og hva står på middagsplanen for neste uke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva står på menyen i dag og hva står på middagsplanen for neste uke? :)

Idag var det pølser og pinnedeig ute i skogen med gode venner.

Resten av uka er ikke fastsatt men utfra hva jeg hr i kjøleskapet blir det pølsegrateng, fiskekaker og koteletter. Blir nok også en dag med fersk fisk, lever og rogn og plukkfisk dagen etterpå;-)

 

Anonymous poster hash: 70057...557

Skrevet

skinkestek med brunsaus, gulrot, broccoli og tyttebær. Glede!

Resten av uken.. vet ikke :)



Anonymous poster hash: ad150...bed
Skrevet

I dag er det hjemmelaget fiskesuppe og nybakte rundstykker

 

Har ikke planlagt noe for neste uke enda

Skrevet

Har akkurat spist to kalde grandisstykker jeg fant i kjøleskapet etter at tenåringen hadde hatt besøk her i går :P

 

Ungene er hos faren så det er bare meg hjemme. Orker ikke lage mat bare til meg selv, så da passet det bra at det var igjen litt pizza :D



Anonymous poster hash: b3e1a...59e
Skrevet

Oksegryte som har kokt leeenge med poteter og gulrot. Tradisjonell søndagsmiddag som mor laget.

 

Ellers i uken blir det (i tilfeldig rekkefølge)panert torsk, fiskekaker, kyllinglår, rester av ostegryte. Sånn ca :)

Skrevet

Kjøttkaker i brun saus i dag.

Seifilet

Kjøttboller og potetmos

Pølsegrateng

Koteletter med fløtepoteter

Fiskeboller i hvitsaus

pizza

Wok

Skrevet

 

Har akkurat spist to kalde grandisstykker jeg fant i kjøleskapet etter at tenåringen hadde hatt besøk her i går :P

 

Ungene er hos faren så det er bare meg hjemme. Orker ikke lage mat bare til meg selv, så da passet det bra at det var igjen litt pizza :D

 

Anonymous poster hash: b3e1a...59e

 

neste ukes middag er ikke tenkt på engang :P

 

Anonymous poster hash: b3e1a...59e

Skrevet

Oksegryte som har kokt leeenge med poteter og gulrot. Tradisjonell søndagsmiddag som mor laget.

 

Ellers i uken blir det (i tilfeldig rekkefølge)panert torsk, fiskekaker, kyllinglår, rester av ostegryte. Sånn ca :)

 

mmmm oksegryte :)

Skrevet

her blir det kjøttkaker,potetstapp,rosenkål og tyttebærsylte:) gleder meg til middag!

Skrevet

Grillmat. Laks og ytrefilet. Tilbehør salat og ris.

 

Anonymous poster hash: f5576...9cb

Gjest 5 andre
Skrevet (endret)

I dag har vi en med omgangssyke og 2 med feber, så Dolly har vært snill og levert pizza på døra.

Hvis ikke flere blir syke, er planen så ca:

 

Pølse- og kjøttlapskaus

Blomkålsuppe

Ovnsvakt laks og gr.saker m/byggris

Wok m/strimla kyllingkjøtt

Taco - As always

Biff, salat og potetbåter (hjemmelaga pizza til ungene)

Torsk m/potet, kokte gulrøtter og agurksalat

Endret av 5 andre
Skrevet

I dag har vi en med omgangssyke og 2 med feber, så Dolly har vært snill og levert pizza på døra.

Hvis ikke flere blir syke, er planen så ca:

 

Pølse- og kjøttlapskaus

Blomkålsuppe

Ovnsvakt laks og gr.saker m/byggris

Wok m/strimla kyllingkjøtt

Taco - As always

Biff, salat og potetbåter (hjemmelaga pizza til ungene)

Torsk m/potet, kokte gulrøtter og agurksalat

 

Forumbildet ditt står i en grym kontrast til mine assosiasjoner til Dolly pizza. Til omgangssjuken også, forøvrig... :)

 

Anonymous poster hash: 66d9c...a83

Skrevet

Her blir det fisk med Wok.

 

Mandag: fiskepudding og poteter + gr saker

Tirsdag: kinamat (ut og spise)

Onsdag: karbonader og potetmos

Torsdag: fiskekaker i brunsaus og poteter + gr saker

Fredag: Er ikke sikker

Lørdag: grøt og hjemmelaget pizza

Søndag: Er ikke sikker

 

Anonymous poster hash: a46cb...c6c

Skrevet

I dag: Pølser med brød :D

 

Resten av uka: Vet ikke, men har noe laks vi må få spist opp. Kanskje laks på onsdag?

Skrevet

I dag: svinesteik, saus, fløtegratinerte poteter og grønnsaker

mandag: fiskepinner og pommes frites, grønnsaker og remulade

tirsdag: kjøttboller i saus, fullkornris og grønnsaker

onsdag: fiskeburger, salat og råstekte poteter

torsdag: seibiff med løk, raspa gulrot og potet

fredag: tacosalat

lørdag: kylling tikka masala, salat og nan brød

søndag: laks og pasta

Gjest 5 andre
Skrevet

 

I dag har vi en med omgangssyke og 2 med feber, så Dolly har vært snill og levert pizza på døra.

Hvis ikke flere blir syke, er planen så ca:

 

Pølse- og kjøttlapskaus

Blomkålsuppe

Ovnsvakt laks og gr.saker m/byggris

Wok m/strimla kyllingkjøtt

Taco - As always

Biff, salat og potetbåter (hjemmelaga pizza til ungene)

Torsk m/potet, kokte gulrøtter og agurksalat

 

Forumbildet ditt står i en grym kontrast til mine assosiasjoner til Dolly pizza. Til omgangssjuken også, forøvrig... :)

 

Anonymous poster hash: 66d9c...a83

 

He he

Jeg er litt over gjennomsnittlig opptatt av TWD   ;)

Utover det er vel familien som folk flest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...