MammantilNurket Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hva står på menyen i dag og hva står på middagsplanen for neste uke?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Hva står på menyen i dag og hva står på middagsplanen for neste uke? Idag var det pølser og pinnedeig ute i skogen med gode venner. Resten av uka er ikke fastsatt men utfra hva jeg hr i kjøleskapet blir det pølsegrateng, fiskekaker og koteletter. Blir nok også en dag med fersk fisk, lever og rogn og plukkfisk dagen etterpå;-) Anonymous poster hash: 70057...557
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 skinkestek med brunsaus, gulrot, broccoli og tyttebær. Glede! Resten av uken.. vet ikke Anonymous poster hash: ad150...bed
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 I dag er det hjemmelaget fiskesuppe og nybakte rundstykker Har ikke planlagt noe for neste uke enda
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Har akkurat spist to kalde grandisstykker jeg fant i kjøleskapet etter at tenåringen hadde hatt besøk her i går Ungene er hos faren så det er bare meg hjemme. Orker ikke lage mat bare til meg selv, så da passet det bra at det var igjen litt pizza Anonymous poster hash: b3e1a...59e
*Miss Marple* Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Oksegryte som har kokt leeenge med poteter og gulrot. Tradisjonell søndagsmiddag som mor laget. Ellers i uken blir det (i tilfeldig rekkefølge)panert torsk, fiskekaker, kyllinglår, rester av ostegryte. Sånn ca
Edelweis Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Kjøttkaker i brun saus i dag. Seifilet Kjøttboller og potetmos Pølsegrateng Koteletter med fløtepoteter Fiskeboller i hvitsaus pizza Wok
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Har akkurat spist to kalde grandisstykker jeg fant i kjøleskapet etter at tenåringen hadde hatt besøk her i går Ungene er hos faren så det er bare meg hjemme. Orker ikke lage mat bare til meg selv, så da passet det bra at det var igjen litt pizza Anonymous poster hash: b3e1a...59e neste ukes middag er ikke tenkt på engang Anonymous poster hash: b3e1a...59e
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Oksegryte som har kokt leeenge med poteter og gulrot. Tradisjonell søndagsmiddag som mor laget. Ellers i uken blir det (i tilfeldig rekkefølge)panert torsk, fiskekaker, kyllinglår, rester av ostegryte. Sånn ca mmmm oksegryte
beibilykke Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 her blir det kjøttkaker,potetstapp,rosenkål og tyttebærsylte:) gleder meg til middag!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Grillmat. Laks og ytrefilet. Tilbehør salat og ris. Anonymous poster hash: f5576...9cb
Gjest 5 andre Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 (endret) I dag har vi en med omgangssyke og 2 med feber, så Dolly har vært snill og levert pizza på døra. Hvis ikke flere blir syke, er planen så ca: Pølse- og kjøttlapskaus Blomkålsuppe Ovnsvakt laks og gr.saker m/byggris Wok m/strimla kyllingkjøtt Taco - As always Biff, salat og potetbåter (hjemmelaga pizza til ungene) Torsk m/potet, kokte gulrøtter og agurksalat Endret 16. februar 2014 av 5 andre
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 I dag har vi en med omgangssyke og 2 med feber, så Dolly har vært snill og levert pizza på døra. Hvis ikke flere blir syke, er planen så ca: Pølse- og kjøttlapskaus Blomkålsuppe Ovnsvakt laks og gr.saker m/byggris Wok m/strimla kyllingkjøtt Taco - As always Biff, salat og potetbåter (hjemmelaga pizza til ungene) Torsk m/potet, kokte gulrøtter og agurksalat Forumbildet ditt står i en grym kontrast til mine assosiasjoner til Dolly pizza. Til omgangssjuken også, forøvrig... Anonymous poster hash: 66d9c...a83
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #15 Skrevet 16. februar 2014 Her blir det fisk med Wok. Mandag: fiskepudding og poteter + gr saker Tirsdag: kinamat (ut og spise) Onsdag: karbonader og potetmos Torsdag: fiskekaker i brunsaus og poteter + gr saker Fredag: Er ikke sikker Lørdag: grøt og hjemmelaget pizza Søndag: Er ikke sikker Anonymous poster hash: a46cb...c6c
Vinterlilje Skrevet 16. februar 2014 #16 Skrevet 16. februar 2014 I dag: Pølser med brød Resten av uka: Vet ikke, men har noe laks vi må få spist opp. Kanskje laks på onsdag?
Mamalarma Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 I dag: svinesteik, saus, fløtegratinerte poteter og grønnsaker mandag: fiskepinner og pommes frites, grønnsaker og remulade tirsdag: kjøttboller i saus, fullkornris og grønnsaker onsdag: fiskeburger, salat og råstekte poteter torsdag: seibiff med løk, raspa gulrot og potet fredag: tacosalat lørdag: kylling tikka masala, salat og nan brød søndag: laks og pasta
Gjest 5 andre Skrevet 16. februar 2014 #18 Skrevet 16. februar 2014 I dag har vi en med omgangssyke og 2 med feber, så Dolly har vært snill og levert pizza på døra. Hvis ikke flere blir syke, er planen så ca: Pølse- og kjøttlapskaus Blomkålsuppe Ovnsvakt laks og gr.saker m/byggris Wok m/strimla kyllingkjøtt Taco - As always Biff, salat og potetbåter (hjemmelaga pizza til ungene) Torsk m/potet, kokte gulrøtter og agurksalat Forumbildet ditt står i en grym kontrast til mine assosiasjoner til Dolly pizza. Til omgangssjuken også, forøvrig... Anonymous poster hash: 66d9c...a83 He he Jeg er litt over gjennomsnittlig opptatt av TWD Utover det er vel familien som folk flest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå