LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har ikke gjort en pøkk i helga, annet enn å ta meg av syke unger. Med dertilhørende nattevåk. Mens jeg har sovet lur med mini, har mannen shinet hus. I går var det støvtørk, idag er det støvsuging, gulvvask og sengetøyskift som har stått for tur. Og jeg har altså enten vært i sengen, eller med ræva godt planta i sofaen. Herlig! - Ja, og så har han visst vaska vinduer også, og gjort ferdig kompostbingen uti hagen også. Travelt. For ham.
Musemorbr / Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Eksemplarisk! Hadde bare alle menn vært sånn. Her er mannen normalt akkurat sånn, men i dag kunne jeg ha vridd hodet av ham. Han sov helt til 10. Gikk og la meg kort tid etter, for jeg sliter med nattesøvn nå, og ga tydelig beskjed om at sønnen vår var småspist til frokost, så her gjaldt det at de lagde en skikkelig lunch. Ja, svarte mannen. Like før middag, nå nylig, kommer det frem at han trodde vi hadde spust lunch rett før han sto opp. Siden ungen selv ikke hadde villet ha noe, hadde han ikke fått noe heller. Så klarer han å vri det til at hadde jeg laget bedre frokost og gitt tydeligere beskjeder, hadde ikke dette vært et tema. Aaaargh! Mannelogikk! Så vi har sultet ungen vår i dag vi. Men for en gangs skyld har han spist mye middag.
Anne-B. Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Jeg har enda til gode å våkne til shinet hus.. sukk.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Jeg hadde mest sannsynlig gått inn i en eller annen form for komatøs målløs tilstand hvis det hadde skjedd, men det er ikke for sent...
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Og jeg som trodde min mann hadde falt ned fra en høy hest på fredag.. Dette var situasjonen: meg: Du vet at vaskedama brukte 2 1/2 time på å vaske gulv og dusj sist gang hun var her (Det var før jul, hun har ikke kunnet komme etterpå pga. konstant sykdom her). han: Ja du snakte om det.. meg: Ja hun vasker altså hele huset på den tiden!! han: da kan hun jo bare komme annen hver uke da. Tenkte at jeg var glad at han var enig, så slapp vi å krangle om det den stunden. Du er heldig LillaGorilla Har prøvd å stramme opp min mann i dag, men jeg må bare leve med det, eller velge å ikke gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå