Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Herregud, nå er det nok! Fra nå av blir det kun et glass alkohol til mat. Aldri mer bytur med massevis av alkohol! Det ble 6 øl på meg på byen i går (fra kl. 19-02) og jeg er fyllesyk enda. Jeg ligger rett ut og må konsentrere meg om å ikke kaste opp Magen er i skikkelig ulage og lufta som kommer ut lukter døden! Hvorfor er jeg såååå dårlig? Jeg drakk da ikke så mye i går?!? Anonymous poster hash: 65b22...cf5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Se her: http://www.drink-less.com/no/drikker-jeg-for-mye/hva-er-akseptabel-alkoholbruk Bør ikke drikke mer enn 3,5 alkoholenhet pr dag eller 8 pr uke. En øl på 33cl og 4,5% er en enhet Anonymous poster hash: cccb5...0e9
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Se her: http://www.drink-less.com/no/drikker-jeg-for-mye/hva-er-akseptabel-alkoholbruk Bør ikke drikke mer enn 3,5 alkoholenhet pr dag eller 8 pr uke. En øl på 33cl og 4,5% er en enhet Anonymous poster hash: cccb5...0e9 Joda, jeg skjønner at 6 øl er for mye på en kveld. Men å bli så latterlig dårlig av det, det skjønner jeg ikke Drikker sjelden og nå blir det leeeeeenge til jeg overhode skal smake alkohol igjen HI Anonymous poster hash: 65b22...cf5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Lenge siden du har drukket? Lite mat? Anonymous poster hash: a7684...4d7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Du har min medfølelse, om det er selvforskyldt eller ei:) Jeg blir dessverre på samme måten, gjerne av halvparten av det du drakk og. Drikker sjelden store mengder, men er veldig glad i øl og vin. Men straffes så til de grader. Nyter i grunnen å måtte være edru pga svangerskapet;) Anonymous poster hash: fd126...4a2
sug lut Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Kald cola, magnum Gulfkrigen-potetgull og rømmedipp. God bedring.
frk Nilsen Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 2 paracet, stort glass iskaldt vann, stor kaffe, næring som f.eks en smootie og frisk luft. I den rekkefølgen Til kvelds - junk, snop og dårlig film
katten og krapylet Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Kjør på en naproxen hvis du har, kald cola som luten sier. Kryp under teppet og vær glad for at du er bedre i morgen, god bedring
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Føler så med deg hi. Jeg drikker ofte ett glass vin eller 3 i hverdagen og blir ikke dårlig. Var på byen med jobben igår, og drakk en flaske vin på vorc og ca 5-6 drinker ute. Er overraskende god form idag mtp mengdene, men jeg er fortsatt fyllesyk. Startet dagen med mye vann og en kaffe, så bacontoast til frokost. Og halvdormet på sofaen i hele dag! Nå husker jeg hvorfor jeg aldri pleier å drikke meg full lenger!! Anonymous poster hash: 1ed3f...db7
Mamma_til_2 Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 er du sikker på at du tåler så mye øl? altså ikke mengde alkohol for det var ikke mye men selve ølet, det er ganske kraftig.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Drakk ca 6 glass vin og 2 drinker i går. Fin form, bare trøtt 😔 Kjedelig å være dårlig. Jeg skal heller ikke drikke på lenge, pga vekta, vil ned i vekt og det er ikke enkelt med alkohol, Anonymous poster hash: 07216...8f2
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Jeg drakk 4 glass vin og 6 øl i går, fikk 3 timer på øyet og opp og hopp, tommel opp. :-D Hadde litt skallebank i dag tidlig, tok paracet og kalte ned en liter vann, spiste restepizza og har støvsugd og vasket hele huset. Beste medisin, svette dritten ut! Men så skal det sies at jeg er ganske stor, tåler mye alkohol og er nesten aldri fyllesyk lenger. Så lenge jeg ikke tipper over og blir overstadig beruset da, hehe. Nå er jeg veldig trett da, men det har nok sammenheng med antall timer på puta. God bedring! Anonymous poster hash: 400ef...f81
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 oi, da skjønner jeg at jeg drikker for mye, og lenge av gangen, men ikke alltid like dårlig.... en festlig kveld for meg er : begynner med øl ca 2-3 på dagen...drar evnt på fest i 6-7 på kvelden, reiser til byen rundt midnatt...før bytur blir det nok 12-15 øl, og på byen en 4-6 halvlitere øl...er hjemme rundt 3-4 på natta, drikker sjeldent da...pleier ikke ha folk med hjem etter bytur, da er det kun meg og mannen ..men jeg drikker sjeldent rødvin, kun til mat noen ganger,,,,,, åssen drikker dere da ? begynner tidlig ? Anonymous poster hash: 378e3...02c
Mrs Smith Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 oi, da skjønner jeg at jeg drikker for mye, og lenge av gangen, men ikke alltid like dårlig.... en festlig kveld for meg er : begynner med øl ca 2-3 på dagen...drar evnt på fest i 6-7 på kvelden, reiser til byen rundt midnatt...før bytur blir det nok 12-15 øl, og på byen en 4-6 halvlitere øl...er hjemme rundt 3-4 på natta, drikker sjeldent da...pleier ikke ha folk med hjem etter bytur, da er det kun meg og mannen ..men jeg drikker sjeldent rødvin, kun til mat noen ganger,,,,,, åssen drikker dere da ? begynner tidlig ? Anonymous poster hash: 378e3...02c Oi du drikker jo mer en den verste sjømann 😝😉 20 øl ?? Det hjelper nok på at det er øl da, og ikke vin/sprit, men det er mye uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå