Gå til innhold

Inn til gode krangledamene for å klare å puste igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble faktisk helt satt ut av den tråden hvor stemor ønsker stedatter død.

Det er sjelden jeg reagerer på noe jeg leser her inne, men nå har jeg faktisk problemer med å puste. En sånn ondskap, enten det er troll eller ikke, gjør fysisk vondt i hjertet og jeg skulle ønske at jeg ikke var alene hjemme nå.

Sorgen kommer i bølger og akkurat nå føler jeg at jeg drukner.

Men ved å lese gjennom gode tråder om frustrasjon og glede skrevet med snert føler jeg meg nok snart bedre. Dere er gode å ha til så mangt <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste den jeg og, helt forferdelig :(

Vet ikke helt hva jeg skal kommentere eller bare la være. 

Skrevet

Jeg ble faktisk helt satt ut av den tråden hvor stemor ønsker stedatter død.

Det er sjelden jeg reagerer på noe jeg leser her inne, men nå har jeg faktisk problemer med å puste. En sånn ondskap, enten det er troll eller ikke, gjør fysisk vondt i hjertet og jeg skulle ønske at jeg ikke var alene hjemme nå.

Sorgen kommer i bølger og akkurat nå føler jeg at jeg drukner.

Men ved å lese gjennom gode tråder om frustrasjon og glede skrevet med snert føler jeg meg nok snart bedre. Dere er gode å ha til så mangt <3

Ser at den nå er fjernet, heldigvis!

Skrevet

Jeg vet det, jeg er også helt sjokkert. 

Er det tull, er det sinnsykt, er det sant, er det helt forjævlig.

Menneskers idioti og ondskap slutter aldri å forundre meg.  

Sender deg mange gode klemmer, Miss Marple. Jeg kan aldri sette meg helt inn i hva du har gjennomlevd (og gudskjelov for det), men som mamma kan jeg likevel kjenne litt av det i hjerte og sjel. Bare tanken på noe lignende er så vond at jeg føyser den vekk når den dukker opp. Den er for vond å forholde seg til.

Klem  :hjertesmil:  :hug:

Skrevet

Takk for gode ord.

Det hjalp å være her litt og så kom lillegull og mannen hjem og så kan jeg puste igjen :)

Såg at hun/han/det som opprettet tråden sa at det var tull, men det gjør det ikke særlig bedre. Skummelt hvor mange sprø mennesker det finnes der ute :(

Godt den er borte ihvertfall.

Fortsatt god søndag til dere alle.

Skrevet

Har heldigvis gått glipp av den tråden, men at noen kan overhode finne på sånt er bekymringsverdig.

Skrevet

!!!! Eh - ønske barnet død? var det en tråd om det? Gudskjelov at jeg gikk glipp av akkurat det. Er det ingen som helst grense for psyk?

Skrevet

!!!! Eh - ønske barnet død? var det en tråd om det? Gudskjelov at jeg gikk glipp av akkurat det. Er det ingen som helst grense for psyk?

Det mistenkes at det var hun gærne spammedama (Jomfruer osv) som laget trolletråd, det var veldig lik måte å skrive på. Hun hadde også et nick som henspeilte på en annen, kjent bruker.

Jeg skal ikke gjengi alt, til det var det for sinnsykt.

Men at det er galt og fælt og feil enten det nå var troll eller tilfelle, det er helt sikkert. Sjeldent jeg blir støtt av ting som skrives her, men den der opprørte meg kraftig.

Skrevet

Det mistenkes at det var hun gærne spammedama (Jomfruer osv) som laget trolletråd, det var veldig lik måte å skrive på. Hun hadde også et nick som henspeilte på en annen, kjent bruker.

Jeg skal ikke gjengi alt, til det var det for sinnsykt.

Men at det er galt og fælt og feil enten det nå var troll eller tilfelle, det er helt sikkert. Sjeldent jeg blir støtt av ting som skrives her, men den der opprørte meg kraftig.

Jesus i enga. Tvungent psykisk helsevern, anyone?

Skrevet

Tvungen psykisk helsvern hadde trolig vært tingen, skjermet avdeling....

Skrevet

Pannesuss og knuseklem!

Skrevet

Pannesuss og knuseklem!

Takk. Det hjelper på <3

Skrevet

Og noen ganger skal man prise seg lykkelig over Telenors dårlige dekning på hytta.

Skrevet

Dette var en fin søndag å være opptatt av gjester og mat skjønner jeg. 

Skrevet

Sjelden glad for å gå glipp av noe, men det er jeg nå.

Suss på alle!

Skrevet

Stod ikke opp før kl. 15 idag og det er jeg veldig glad for nå! En slik tråd er jeg glad jeg slapp å se!

Skrevet

Godt jeg har gått glipp av galskapen i dag!

Skrevet

Jeg klikket meg bort fra innlegget etter å ha lest ett par setninger..Ble fysisk uvel av å lese det!

Skrevet

Jeg begynte å gråte! :(  Satte meg i barnets situasjon, og som mamma til mine flotte barn. Tenk om noen ønsket mine barn døde?? Jeg puster sånn nå at mannen kikker bort og lurer på hva jeg leser og skriver! Høres ut som en okse.

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller si om noe slikt. Min mening er i alle fall at en er ikke særlig glad i en person om en ønsker det kjæreste den personen har død! Da er det ikke kjærlighet, det er makt og posisjon. Hvem vil vel sin kjære så vondt at noen skal miste det kjæreste de har?

Skrevet

Tror hele innlegget var laget bare for "moro" skyld håper virkelig vedkommende søker hjelp, og tenk at personen laget ett nick som var nesten helt identisk med vår alles kjære kengumamma!!!

Skrevet

Ja hun skrev at det var hun hadde vært den 14 åringen en gang. At det var hennes stemor som hadde vært den som ville ha livet av henne.

Skrevet

Herrefred... Er glad for at jeg gikk glipp av den tråden. Jeg får klump i magen bare av å lese denne.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Herrefred... Er glad for at jeg gikk glipp av den tråden. Jeg får klump i magen bare av å lese denne.

Samme her, noe så fælt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...