Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Noen som vet hvordan man kan få bort kattepiss av et reinskinn? Det har ligget ute (min egen feil) og nå er det kattepiss på det. Ikke så mye, men nok til at det har blitt litt farge og lukt Skinnet er ikke garva og kan ikke være inne over lengre tid. Anonymous poster hash: e79b3...666
skjotta Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Eddik? Tomatsaft fjerner og lukt men setter nok farge...
energibomba Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Ren grønnsåpe, gni godt inn la det virke så spyl av. Kattepiss er ikke lett å få vekk.. Så muligens du må kaste der om dette ikke tar lukt. Gi beskjed da om du får vekk lukta...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Takk for tips! Skal prøve med eddik først. Det er lukta og fargen som er verst... Æsj! Skal skrive inn om jeg får vekk lukta. Krysser fingrene for det er et fint skinn. Anonymous poster hash: e79b3...666
energibomba Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Jeg prøvde også potetmel, som skulle ta lukt.. Virka en del, men følte grønnsåpe var det beste. Har kasta et par trpper pga kattepiss arrgh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå