Gå til innhold

Hva er det rareste du har opplevd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på ting som skjer som enten virker overnaturlig eller som bare ikke kan være tilfeldigheter. Hendelser som får deg til å lure på om det er noe mer mellom himmel og jord.

Anonymous poster hash: edee7...601
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var dagmamma for en dame som leide i underetasjen.

Husverten var bortreist på juleferie ifølge hun jeg jobbet for.

Men jeg hørte tydlige skritt som gikk fra og tilbake over golvet oppe fra.

Sånn forsatte det i hvertfall 15 minutter.

Jeg trodde de kanskje var hjemme likevel så jeg ringte på ettersom jeg trengte hjelp til noe.

Men ingen kom ut,det mørkt i hele huset og døren var låst.

Så jeg gikk ned igjen å da hørte jeg på nytt skrittene oppe,det var ekkelt!

Å hver gang meg og hun jeg jobbet snakket om at det spøker der så begynner lyset å flimre :S

Har aldri trodd på noe overnaturlig før,men vet ikke hvordan jeg skal forklare tydlige skritt når ingen oppe var hjemme.

Anonymous poster hash: 76e9b...4f2
Skrevet

Har hatt to veldig merkelige hendelser i livet mitt.

Som tiåring så jeg kulelyn som fløy sakte i sikksakk rett over hodet mitt. Muligens naturlig, men veldig rart.

For noen år siden var jeg på hyttetur og ble jeg fortalt av en venn som har synske evner at det var en ånd i rommet. Han viste meg hvor ånden var og da kjente jeg energien i luften, klarte ikke å samle hendene uansett hvor hardt jeg presset. Ting i rommet begynte å bevege seg av seg selv. Creepy... Det ekleste var da jeg neste morgen lå i sengen og begynte å tenke på det som hadde skjedd, da kom det en iskald vind fra døren som svevde mot meg i sengen og la seg over meg....

Skrevet

Jeg er sanndrømt. Det er det rareste jeg har opplevd, i tillegg til at det er kjempeskummelt. Vet jo aldri når en drøm er sann eller bare en drøm... 

Anonymous poster hash: 2d68d...6bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...