Gå til innhold

Var deilig uansvarlig i går :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jeg har sluttet på p.piller for jeg skal få spiral så vill jeg gjerne ha en mens først, spiser cerazette så den er jo borte for lengs :) men uansett, spiste siste pille på torsdag og i går hadde jeg og mannen sex og gud så deilig det var har liksom gomlet p.piller i mange år og sex har aldri vært så nam nam hærlig som nettopp i går :) håper det fortsetter etter kobberspiralen kommer på plass, for nå blir det ikke mere usikker sex :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ungdomstiden renner meg i hu... sjansesex til tusen. Men vi snakkes om ni måneder, da :)

Skrevet

Kjenner bare at jeg gleder meg til mannen skal kappe strengen, jeg. ;)

Skrevet

Hehe ungdomstiden renner meg i hu... sjansesex til tusen. Men vi snakkes om ni måneder, da :)

tanken har streifet meg men håpet på at alt gikk bra er stooor :)

Skrevet

- jeg har sluttet på p.piller for jeg skal få spiral så vill jeg gjerne ha en mens først, spiser cerazette så den er jo borte for lengs :) men uansett, spiste siste pille på torsdag og i går hadde jeg og mannen sex og gud så deilig det var har liksom gomlet p.piller i mange år og sex har aldri vært så nam nam hærlig som nettopp i går :) håper det fortsetter etter kobberspiralen kommer på plass, for nå blir det ikke mere usikker sex :)

Da skal jeg bare dele at det var akkurat på den måten vår lille engel ble unnfanget ❤️

Skrevet

Men gud så deilig det var :) hihi føler meg som en tenåring igjen :)

Skrevet

Føler du deg som en tenåring fordi du var så kåt eller fordi du var uansvarlig?

For jeg var veldig kåt i mine yngre dager, men aldri så uansvarlig en gang da, at jeg hadde sex uten prevensjon :)

Jeg vet veldig godt hva det er å være kåt, skulle bare ønske mannen kom ut av tørken snart....

Skrevet

For jeg var veldig kåt i mine yngre dager, men aldri så uansvarlig en gang da, at jeg hadde sex uten prevensjon :)

Jeg vet veldig godt hva det er å være kåt, skulle bare ønske mannen kom ut av tørken snart....

Har mannen DIN tørke?? ;)

Skrevet

Hehe jah! Enten det eller så er det det at jeg har blitt så feit! :o  Og det kan jeg ikke forstå, for jeg har jo slanket meg siden... ehm 2010!

Det begynte etter nyttår. Han la seg senere enn meg. Han la seg generelt sent og var trøtt. Han la aldri opp til noe, og jeg følte meg som en julegris og var sikker på at det var meg det var noe gale med så jeg prøvde i alle fall ikke på noe!

Og dette er mannen som før jul pulte hver kveld om han fikk, og vi har kjent hverandre siden 2001 og aldri hatt tørke før. Vennene våre kaller oss bare for kaniner..

Skrevet

Hehe jah! Enten det eller så er det det at jeg har blitt så feit! :o  Og det kan jeg ikke forstå, for jeg har jo slanket meg siden... ehm 2010!

Det begynte etter nyttår. Han la seg senere enn meg. Han la seg generelt sent og var trøtt. Han la aldri opp til noe, og jeg følte meg som en julegris og var sikker på at det var meg det var noe gale med så jeg prøvde i alle fall ikke på noe!

Og dette er mannen som før jul pulte hver kveld om han fikk, og vi har kjent hverandre siden 2001 og aldri hatt tørke før. Vennene våre kaller oss bare for kaniner..

Jøss. 

Men kanskje han er ekstra sliten nå? Vinterdepresjon? Mye jobb?

Hvem vet. At du er feit er det iallefall ikke, med mindre du har lagt på deg noe voldsomt siden sist. 

Funker det med sexy undertøy og ungefri da?

Skrevet

Jøss. 

Hvem vet. At du er feit er det iallefall ikke, med mindre du har lagt på deg noe voldsomt siden sist. 

Jøss. 

Jeg er ca like stor som jeg var. Tok jo av en del, men så kom jula hahaha :)

Han synes jeg er sexy. Han vil jo ha, men ikke nok. Barna sover godt de. Har aldri vært et problem før.

Han liker det best uten undertøy. Vi hadde sex sist onsdag eller torsdag. Vi har gått fra 4-7 ganger i uka til 1-2 max 3. Drømmer masse om det i alle fall hehe :)

Skrevet

Hjelp... er tre gang i uka lite? Jeg hadde sist sex dagen etter sankthans jeg... ;) Men her er det graviditet som setter en stopper for den aktiviteten.

Skrevet

3 ganger i uka er ikke lite, men det er jo betydelig mindre enn før og jeg må nesten be om sex! :o

Ingen graviditet har stoppet oss heller. Forstår at det kan være grunner som gjør det. Men her var beskjeden mannen fikk dagen før vi skulle reise for å bli igangsatt med lillebror; ja om du vil ha noe må du hoppe på for det kan bli lenge til neste gang..

Gikk 3 uker etter fødsel før vi hadde sex 2 ganger samme natt.

Vi er liksom nokså glad i sex :D

Dere vet den der om det glasset. Man fyller på en mynt hver gang man har sex før man gifter seg, og etter man har giftet seg så tar man ut en hver gang man har sex. Ja vi giftet oss 12 år etter at vi traff hverandre.. Hadde sex opptil 6 ganger til dagen i nyforelskelsen.. Glasset blir nok ikke halvtomt hos oss med mindre det blir endringer her.

Skrevet

Egentlig så var det en blanding av begge deler, og så kunne jeg ( ikke missforstå) slippe meg helt løs uten p.piller siden han var klar over risken, det var bare helt himmelsk :)

Stakkars deg som har en mann med tørke, men ifølge min egen mann så kan en liten psykisk ting lage store bølger på det intime plan, har du prøvd og spørre om det er noe som han tenker og grubler på?

Skrevet

Ja jeg må innrømme at sex uten bruk av prevensjon er ekstra opphissende. Litt rart at det er så sexy å lage barn, at jeg blir så kåt av å lage barn.

Ja det har vært litt ting i forhold til firmaet hans (vårt) så det kan hende han tenker på det. Det er i ferd med å løse seg nå i løpet av uken, så spørs det om det ikke blir bedring på soverommet (og i dusjen) da hehe :D

*håper* :P

Skrevet

Ja om det er økonomi så kan det nermest kastrere en stakkars mann så hang in there så krysser vi fingrene for at mannen din kommer hjem en dag om ikke lenge og sier honey im home an im horney :)

Skrevet

Det handler om økonomi ja. Ok da ser jeg om det blir noen endringer på sexlivet og humøret nå når dette går i orden. Vi fikk muntlig ja før helga, så vi holder litt pusten til papirene er i orden :)

Takk for det! :D  Jeg vil også gjerne at han skal komme hjem, og ta meg med storm :)

Skrevet

3 dager i uka, jah. Det er vel det vi ligger på sånn i snitt- når vi ikke har syke unger som okkuperer senga. 

Er vel et par uker siden nå, men det er jo høyst ufrivillig for begge parter. Men heldigvis er vi inneforstått med at det går seg til igjen etterhvert. ;)

Ta meg med storm- se det blir det ikke så mye av uansett, med en fireåring som er for oppvakt til sitt eget beste og stadig spør mor og far "ka gjør dåkke?" hver gang man forsøker å lure seg til så mye som en liten klinings på dagtid. :P

Skrevet

Nei huff om det går for lenge mellom hver gang sniker vi oss inn på badet en aldri så liten tur :)

Barna er så store at de står ikke utfor å lurer på hva vi gjør. Vi passer selvfølgelig på at de er opptatt med noe mer spennende enn hva mamma og far gjør på badet. De ser en film, spiller på tv ol. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...