GÃ¥ til innhold

Noen som harbruktvippeserum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som faktisk fungerer? 😊

Anonymous poster hash: 1d71c...412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriver fra tlf, beklager mangelen på mellomrom i overskriften 😉

Skrevet

Jeg har brukt stimulash fushion, funket det. Brukte det i høst, og nå må har de gått tilbake til å være som før, så vurderer å ta en ny runde. Jeg var først og fremst ute etter at vippene skulle bli mørkere i tuppene, noe noen her ine mente serumet gjorde. De ble faktisk litt mer markerte, men for meg ble de brått litt for lange for min smak, har i grunnen lange nok naturlig. Enkelte vipper ble ekstra lange, og det så litt rart ut, nesten så tuppene krøllet seg nedover igjen.

Skrevet

Ja. Bruker den til kicks. Funker som bare det. Tar litt tid før du ser resultatet, hadde lyst å gi opp men så over natta føltes det som var de fyldige og lange. Bruker de ca hver andre måned nå og holder det vedlike.

Flere venninner har brukt det med samme resultat.

Anonymous poster hash: 981fd...423

Skrevet

Jeg har brukt flere ulike og alle har faktisk funket. Jeg hadde ikke trodd det egentlig, men prøvde det i forkant av bryllupsreisen. Anbefales på generer grunnlag, ikke merket så stor forskjell på merkene.

Anonymous poster hash: ecbef...024

Skrevet

Takk for svar 😊 Jeg har brukt en fra max factor tror jeg det var, men har ikke merket noe forskjell... Har korte vipper... Men nå har jeg bestilt time til vippe-extations, så skal prøve det før nytt serum kommer i hus ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...