Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hvor får man kjøpt en dings til å putte i stikkontakt som lager en slags vibrasjon/lyd som skremmer små ekle kryp? Anonymous poster hash: 74fe8...fa4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Noen som vet? Anonymous poster hash: 74fe8...fa4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Jeg bestilte en på nettet, men husker ikke hvor... Dette var for å skremme vekk rotter, det funket ikke.. Måtte få katt i hus 😉 Bor i et veldig gammelt hus, og har faktisk ikke sett småkryp etter katten kom 😉 Anonymous poster hash: a762d...349
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Jeg bestilte en på nettet, men husker ikke hvor... Dette var for å skremme vekk rotter, det funket ikke.. Måtte få katt i hus 😉 Bor i et veldig gammelt hus, og har faktisk ikke sett småkryp etter katten kom 😉 Anonymous poster hash: a762d...349 Skulle gjerne hatt katt, men med astma og allergi så går det ikke... Men takk for svar Anonymous poster hash: 74fe8...fa4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Kjøp Permetrinspray på nærmeste Hageland! Og spray rundt døren og vinduene dine på utsiden- det forebygger at edderkoppene kravler over der du har sprayet. Jeg har fått et helt nytt liv på sommerstid etter at jeg begynte å spraye. Funker som gull! Har også alltid tilgjengelig en flaske for å spraye på udyrene som måtte ha kommet seg inn på et vis... minimalt med sånne etter at jeg begynte å spraye ute da. Anonymous poster hash: b97a6...ee8
It's all about me Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Kjøp Permetrinspray på nærmeste Hageland!Og spray rundt døren og vinduene dine på utsiden- det forebygger at edderkoppene kravler over der du har sprayet. Jeg har fått et helt nytt liv på sommerstid etter at jeg begynte å spraye. Funker som gull!Har også alltid tilgjengelig en flaske for å spraye på udyrene som måtte ha kommet seg inn på et vis... minimalt med sånne etter at jeg begynte å spraye ute da. Anonymous poster hash: b97a6...ee8 Som om jeg skulle skrevet det selv. Bortsett fra at jeg kjøper på enten Felleskjøpet eller Plantasjen. Fungerer bedre enn jeg noen sinne hadde drømt om. Sprayer også utsiden av urner ute slik at de skal få større vansker med å dekke blomstene med nett.
Tjofsen Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 http://www.musfritt.nu/no/pestnej8n.html
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Takk herlige damer! Det skal kjøpes i morgen :) Anonymous poster hash: 74fe8...fa4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Er dette ok å ha i huset når man har små barn? Anonymous poster hash: edba9...152
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå