Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hvor ofte har dere sex? Her er det kanskje 1 gang annenhver uke, er det unormalt? Da har vi et barn. Aner ikke helt grunnen til at vi ikke har sex, men sambo virker ikke særlig interessert, han tar hvertfall nesten aldri intiativ - men hvis jeg tar intiativ så er han med liksom... Vet ikke om jeg tenner på han lengre, etter snart 10 års samliv.. Anonymous poster hash: ead4d...0c1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Annenhver dag. Har to barn. Minste er 3.5 mnd. Vært sammen i 6 år. Anonymous poster hash: 4eb81...4b7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Behovet for sex er vel like individuelt som behovet for søvn, det er jo heller ikke stabilt livet gjennom. Leste et sted at om man tar alle par i alle aldre med i statistikken har man sex 2 ganger i uken i snitt, men om bare småbarnsforeldre er med i statistikken er det 3-4 ganger i måneden som er gjennomsnittet. Vi har sex ca 1 gang i uken, noen ganger to, så kanskje 4-6 ganger i måneden. Vi er fornøyd med det begge to akkurat nå, vi har fått 4 barn i løpet av 8 år og prioriterer søvn fremfor sex de fleste dagene i uken. Men vi er veldig åpne om dette, og gir hverandre nærhet, kos og omsorg også uten at det trenger føre til sex. Det viktigste er jo at begge er fornøyd. Et problem blir det jo først om en av partene ikke er fornøyd... Anonymous poster hash: cca86...0f5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Vi lager middagsliste og puleavtale for uka som kommer hver søndag. Har ett barn. Mannen trenger mer sex enn meg, så vi lager avtale på forhånd hvilke kvelder det skal skje sånn at han ikke forventer og blir skuffa, og at jeg ikke får dårlug samvittighet for at jeg ikke har lyst. Blir mellom 2-4 ganger i uka Anonymous poster hash: d67ab...794
shewolf Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Med xn var det kanskje 1 gang i mnd til tider, men jeg var ikke forelsket eller tent på han.. Nåværende mann er det 5-10 ganger i uka Jeg har gjerne sex 2-3 ganger om dagen, men det orker ikke han hehe. Håper ikke det endrer seg- men det gjør det sikkert etterhvert
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Aldri og det passer meg ganske bra Anonymous poster hash: 7e908...570
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Annenhver mnd kanskje.. Jeg vil gjerne 4-5 ganger i uka. Anonymous poster hash: 3b661...6ce
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Varierer veldig. Vi har som par hatt flere perioder hvor vi kanskje ikke har hatt sex mer enn 1-2 ganger pr måned mens vi nå er inne i en god periode hvor vi har sex kanskje 2-3-4 ganger i uka. Håper og ønsker at denne perioden nå skal vare men jeg vet jo at som småbarnsforeldre går overskudd og lyst i bølger:) Anonymous poster hash: 068a4...bed
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 I gode perioder 1-2 ganger i uka. Kan og gå 3 uker uten sex, men det er sjeldent. Vært sammen i snart 9 år. Et barn på 3 år. Anonymous poster hash: d63b3...e2c
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #11 Skrevet 16. februar 2014 Mannen pendler i ukene og er vanligvis bare hjemme i helgene. Da har vi gjerne sex 2-3 ganger i helgene. Om jeg besøker han på jobben har vi sex da.
Ugl@ ruger... Skrevet 16. februar 2014 #12 Skrevet 16. februar 2014 Det varierer, alt etter formen. Begge parter er fornøyd og deler på initiativet. Jeg er gravid med nr 4, vi er inne i vårt. 10 år sammen :-)
Jippipippi Skrevet 16. februar 2014 #13 Skrevet 16. februar 2014 Har variert veldig opp gjennom årene. Har tre barn og vært sammen i 14 år. No har vi sex ca 3 ganger hver uke. Ca hver dag før vi fikk barn, mindre i perioder etter fødsel og undrer graviditeter. Jeg er fornøyd
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Hvor ofte har dere sex? Her er det kanskje 1 gang annenhver uke, er det unormalt? Da har vi et barn. Aner ikke helt grunnen til at vi ikke har sex, men sambo virker ikke særlig interessert, han tar hvertfall nesten aldri intiativ - men hvis jeg tar intiativ så er han med liksom... Vet ikke om jeg tenner på han lengre, etter snart 10 års samliv.. Anonymous poster hash: ead4d...0c1 To barn, 38 og 40 år gamle. Vi har sex 7-15 ganger i uka ca. Hver dag, stort sett to ganger om dagen. Vi er begge veldig opptatt av sex og prioriterer tid til sex. Anonymous poster hash: 52711...952
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #15 Skrevet 16. februar 2014 Her varierer det veldig. Vert sammen i 11 år og 5 barn. Jeg jobber skift, så de ukene jeg jobber natt er det lite sex Avogtil kan det gå 14 dager mellom, og noen uker er det hver dag. I helgen har vi hatt sex 4 ganger, så varierer veldig. Anonymous poster hash: 88b72...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå