Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Hva vil det si egentlig? Klipper dere lengden på håret? Anonymous poster hash: b27fe...837
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Ja, man klipper gjerne lengden på håra om man stusser.. Er ikke så fresht med shina bikinilinje og rottehale (evt 'musehale') foran. Anonymous poster hash: 962da...6b1
Hringariki Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Ja, bruker hårklippemaskin Veldig praktisk.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Ja, klipper og bareberer rundt så området med hår bare blir en strek. Anonymous poster hash: 2c7bc...c5d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Ok 😛 Hvor mye klipper dere? Eller hvor mye er igjen? Anonymous poster hash: a7315...fab
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Ok Hvor mye klipper dere? Eller hvor mye er igjen? Anonymous poster hash: a7315...fab Jeg kurer på det samme, hva setter dere hårklippemaskinen på? Anonymous poster hash: 7c46a...3ec
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Ok Hvor mye klipper dere? Eller hvor mye er igjen?Anonymous poster hash: a7315...fab Jeg kurer på det samme, hva setter dere hårklippemaskinen på? Anonymous poster hash: 7c46a...3ec Jeg klipper med saks slik at lengden er ca 8 mm. Anonymous poster hash: 52506...baf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå