Gå til innhold

Dere som "stusser" musa...,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva vil det si egentlig? Klipper dere lengden på håret?

 

Anonymous poster hash: b27fe...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man klipper gjerne lengden på håra om man stusser.. 

 

Er ikke så fresht med shina bikinilinje og rottehale (evt 'musehale') foran. 



Anonymous poster hash: 962da...6b1
Skrevet

Ja, bruker hårklippemaskin :P Veldig praktisk.

Skrevet

Ja, klipper og bareberer rundt så området med hår bare blir en strek.



Anonymous poster hash: 2c7bc...c5d
Skrevet

Ok 😛

Hvor mye klipper dere? Eller hvor mye er igjen?

 

Anonymous poster hash: a7315...fab

Skrevet

Ok

Hvor mye klipper dere? Eller hvor mye er igjen?

 

Anonymous poster hash: a7315...fab

Jeg kurer på det samme, hva setter dere hårklippemaskinen på?

 

Anonymous poster hash: 7c46a...3ec

Skrevet

 

Ok Hvor mye klipper dere? Eller hvor mye er igjen?Anonymous poster hash: a7315...fab

Jeg kurer på det samme, hva setter dere hårklippemaskinen på? Anonymous poster hash: 7c46a...3ec

Jeg klipper med saks slik at lengden er ca 8 mm.

 

Anonymous poster hash: 52506...baf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...