Gå til innhold

I'll sleep when I'm dead

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig. 

Her har eldste hosta så lunger og alt kom ramlende ut i timesvis i natt. Ved leggetid måtte jeg bare sende henne ut igjen til faren i stua siden hun hosta slik at mini ikke fikk sove. Og sånn fortsatte hun ut i de små timer. 

Så fant mini det for godt å våkne, sutre, makke, snørre og hoste kl 01.20 og utover, og sånn holdt han på.

Deretter var det morgen, tjohoi og hipp hurra for småtten fra kl 05.

Gudbedre, det er rett før jeg ringer psyk og ber om en ferie der i en ukes tid.. Ikke at ungene kan noe for dette her da, men det gjør det ikke mindre frustrerende. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en jævlig påkjenning - på tide med tired2.jpg

Skrevet

Føler med deg!

Minsta er på ingen måte samme sovebabyen som eldste, frå ca 3-4 er ho mykje våken og må haldast happy med pupp i einingar som alternativ til å stå opp. Håper for guds skuld ho veks det av seg snart. Berre for å erte mammaen kan ho finne på å ta eit par netter med 1-2 ammingar og eg tenker at "no går det seg til". Men neida 😈

Skrevet

Føler med deg!

Minsta er på ingen måte samme sovebabyen som eldste, frå ca 3-4 er ho mykje våken og må haldast happy med pupp i einingar som alternativ til å stå opp. Håper for guds skuld ho veks det av seg snart. Berre for å erte mammaen kan ho finne på å ta eit par netter med 1-2 ammingar og eg tenker at "no går det seg til". Men neida

Ja, sånn er minien her og. Nå er han straks året, og jeg hadde dermed håpet å slippe unna nattamminger da. Med 8 tenner er det heller ikke spesielt behagelig.

Har hatt litt unntakstilstand på det nå som han har vært syk, han drikker nemlig særdeles lite på dagtid- og jeg har prøvd det meste, saft, vann, melk, morsmelk, biola, brus, alt uten hell. I all slags kopper, flasker og med alle typer tuter. Nixfix. Så da har han fått litt nattmelk når han har hatt den verste feberen.

Men det betyr jo at vi nå er tilbake til start, nærmest, når det gjelder avvenninga. 

Sukk.

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Huff, dere har all min sympati! Er en grunn til at det er en torturmetode å nekte noen søvn 😞

Skrevet

Føler med deg! Kan vagt huske noen minner om at barna var våkne om nettene, gjerne flere netter på rad i ukesvis noen ganger.

Så håper trøsten er at det går over, om ikke annet så flytter de vel ut en gang også hehe :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...