Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #1 Skrevet 16. februar 2014 Gud som jeg hater meg selv altså!Jeg er dritforelsket i en fyr, men han er en drittsekk. Gjør bare faenskap, drikker, havner i trøbbel med politiet til støtt og stadighet og ja… Og dette har jeg klart å bli forelsket i, bare fordi han er dødspen og har ei fantastisk god og omsorgsfull side!Men jeg vil jo ikke ha en som drar rundt og flyr på hver ei dame, er utro, drikker hver helg og hele greia. Har vært til sengs med denne fyren noen ganger, og selv om jeg VET at han har seg med andre også, så bryr det meg ikke Føler meg så billig, men skulle faktisk på noen områder ønske at denne mannen ble MIN! HUFF! Hvordan komme over dette??? Anonymous poster hash: 22e7b...4b5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #2 Skrevet 16. februar 2014 Løp! Høres ut som eksen min på en prikk. Han begynte også å slå et år inn i forholdet. Mistet nesten livet pga hans vold! Har du barn så ikke tenk tanken en gang jente! Anonymous poster hash: 7a9f6...fff
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Løp! Høres ut som eksen min på en prikk. Han begynte også å slå et år inn i forholdet. Mistet nesten livet pga hans vold! Har du barn så ikke tenk tanken en gang jente! Anonymous poster hash: 7a9f6...fff Jeg vet at jeg skal holde meg unna, og kunne aldri drømt om å ha noe slikt i hus da jeg har sett hvor ille dette kan bli. Men fremdeles så er det noe som ikke stopper meg, og det gjør meg GAL! Vil IKKE ha han, men han er så pen å har en så utrolig omtenksom side som får meg til å smelte… Men er vel slik med voldelige mannfolk HI Anonymous poster hash: 22e7b...4b5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Hadde du slengt med at han har en dame som han er av og på med, utenom deg, hadde du beskrevet meg på en prikk! Herregud, det var merkelig å lese dette.. Anonymous poster hash: 47fb0...292
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Hadde du slengt med at han har en dame som han er av og på med, utenom deg, hadde du beskrevet meg på en prikk! Herregud, det var merkelig å lese dette.. Anonymous poster hash: 47fb0...292 Han har ei dame som han er av og på med! Haha, prater vi om samme fyren? Anonymous poster hash: 22e7b...4b5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #6 Skrevet 16. februar 2014 Hadde du slengt med at han har en dame som han er av og på med, utenom deg, hadde du beskrevet meg på en prikk! Herregud, det var merkelig å lese dette.. Anonymous poster hash: 47fb0...292 Han har ei dame som han er av og på med! Haha, prater vi om samme fyren? Anonymous poster hash: 22e7b...4b5 Hvor i landet hører dere til? Jeg er i hordaland.. Anonymous poster hash: 47fb0...292
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Hadde du slengt med at han har en dame som han er av og på med, utenom deg, hadde du beskrevet meg på en prikk! Herregud, det var merkelig å lese dette.. Anonymous poster hash: 47fb0...292 Han har ei dame som han er av og på med! Haha, prater vi om samme fyren? Anonymous poster hash: 22e7b...4b5 Hvor i landet hører dere til? Jeg er i hordaland.. Anonymous poster hash: 47fb0...292 Da er det ikke samme vil jeg tro, bor Trøndelag Anonymous poster hash: 22e7b...4b5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Gud som jeg hater meg selv altså!Jeg er dritforelsket i en fyr, men han er en drittsekk. Gjør bare faenskap, drikker, havner i trøbbel med politiet til støtt og stadighet og ja… Og dette har jeg klart å bli forelsket i, bare fordi han er dødspen og har ei fantastisk god og omsorgsfull side!Men jeg vil jo ikke ha en som drar rundt og flyr på hver ei dame, er utro, drikker hver helg og hele greia. Har vært til sengs med denne fyren noen ganger, og selv om jeg VET at han har seg med andre også, så bryr det meg ikke :(Føler meg så billig, men skulle faktisk på noen områder ønske at denne mannen ble MIN! HUFF! Hvordan komme over dette??? Anonymous poster hash: 22e7b...4b5 Det er noe med oss jenter som tiltrekkes badboys :-( Anonymous poster hash: 1d4e6...dca
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Trodde ikke jeg var den typen, og det irriterer meg grenseløst. Alt inni meg sier stopp, men jeg klarer jo ikke å si nei når denne fyren vil ha seg en runde i høyet. Da føler jeg meg som verdens heldigste! Huff! Det ksla ikke være greit gitt. Anonymous poster hash: 22e7b...4b5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #10 Skrevet 16. februar 2014 Skjønner ikke at vi faller for disse badboysa Min situasjone var ikke helt lik din, men jeg var forelsket en gang i en fyr som skrev av og til, når han ville ha seg noe.. Dette foregikk lenge og selv om jeg håpet på mer innså jeg til slutt at det aldri kom til å bli. Underveis fikk jeg også vite at han hadde vært med andre ol, og til slutt bestemte jeg meg for at jeg ikke orket mer. Selv om det ble vanskelig når han skrev var jeg konsekvent og de gangene jeg ser han nå kan jeg ikke fatte hvorfor jeg en gang orket det styret! Jeg synes det høres ut som du fortjener bedre og gi heller noen som er verdt det en sjangs til å imponere deg! Håper det ordner seg for deg Anonymous poster hash: fb8b9...301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå