Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 få kjøpt leilighet som man leier igjennom kommunen? jeg bor på et tettsted der det ikke bor så mange, og her er det et "eldrehjem" med mange leiligheter, det er ingen eldre igjen for de blir sendt til sykehjem i byen dersom de ikke kan bo hjemme lengre. Så leilighetene står tomme med unntak av meg og 2 til. Tror dere at det er en mulighet til å få kjøpt leiligheten? det ser ut som at jeg blir boende, og da vil jeg heller eie leiligheten og pusse opp, for det ser ikke ut her....takk for svar Anonymous poster hash: bb769...2d3
<3 2G <3 Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Bruker vel å komme tilbud innimellom om å få kjøpe. Det gjør det her i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Ja ikke sant : ) man burde da hvertfall fått et tilbud, men det kan jo hende at de rett og slett ikke tror at det kan bli noe av i det hele tatt. Hi Anonymous poster hash: bb769...2d3
<3 2G <3 Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Vet om flere her i byen som har fått tilbud. Sjekk med kommunen din, skader ikke å spørre
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Jeg skal ta å gjøre det : ) hadde jo vært supert å få det til. Hi Anonymous poster hash: bb769...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå