Gå til innhold

Har du vært i London??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en ubestillt shoppingtur til London. Har aldri vært her før. Liker "billigbutikker"

Som hm zara og elsker københavns new yorker. Ikke opptatt av merker i det hele tatt. Hvor er de beste shoppingmulighetene? Finnes det noe senter som er verdt å shoppe på?

OG HOTELL- tips til billig bra sentrale hotell???

Og kom gjerne med tips ellers om hva som er bra å få med seg i London.

Takk 😊

Anonymous poster hash: 2e0ed...764

Videoannonse
Annonse
Skrevet

St.Giles hotell ligger ved Oxford street der du finner slt du kan tenke deg av butikker. Rett ved sidrn av ligger teateret som viser We will rock you. Hopp på en sightseeing-buss og gå av og på ved de attraksjonene du vil. Tower, London Bridge, båttur på Themsen, Buckingham palace, London eye, cabinet war rooms, British museum er alle attraksjoner jeg vil anbefale.

Skrevet

For slike butikker er oxford street tingen.

Vil også anbefale Notting Hill. Sjarmerende med masse bruktbutikker, bruktmarkeder og cafeer. Det er sukkertøy for øyet. Var "åpent" 2 dager i uka da jeg var i London sist. ene var lørdag...litt for fullt kanskje. litt bedre på en hverdag.

Anonymous poster hash: d95b4...34a

Skrevet

Bayswater er det rimelig å bo. Lett å finne frem og ligger rimelig nærme det meste. Uansett om du liker å handle billig, så vil jeg foreslå å dra til covent garden. Der er det mange flotte butikker og restauranter.

Rimelig er de fleste også.

Skrevet

Flere tips?

Skrevet

Paddington hotell, lett vei til Paddington undergrunn,så fører deg dit du vil :),. jeg bodde der og var superfornøyd, både butikker og cafe

Skrevet

Flere tips?

Hva med å takke for de du har fått?

Anonymous poster hash: a0b99...d79

Skrevet

Hiver meg på denne, jeg vil også gjerne høre om flere tips til kjekke ting man kan gjøre i London.

Skal dit i April, og vi har booket rom på St.Giles da det ligger sentralt i forhold til Oxford Street med alle butikkene og et "teater" som viser musikalen "Thriller".

En musikal er vel obligatorisk når man er i London vel? ;)

Anonymous poster hash: 5bb38...696
Skrevet

Flere tips?

Hva med å takke for de du har fått?

Anonymous poster hash: a0b99...d79

Hahahahahahah! OMG.. Beklager lille venn😂 Takk for supre tips dere. Blir veldig glad om det er flere som kam komme med tips og råd:)

Skrevet

Hiver meg på denne, jeg vil også gjerne høre om flere tips til kjekke ting man kan gjøre i London.

Skal dit i April, og vi har booket rom på St.Giles da det ligger sentralt i forhold til Oxford Street med alle butikkene og et "teater" som viser musikalen "Thriller".

En musikal er vel obligatorisk når man er i London vel? ;)

Anonymous poster hash: 5bb38...696

Mange som anbefaler st giles, men har prøvd å finne ledig rom på dette hotellet hver helg i mars og april, men alt er jo fullt jo. Fra hvilken side bestilte du?

Skrevet

Finn ut hva du vil først, og hotell etterpå, du kan feks bruke Tripadvisor. 

For shopping er Oxford Street en klassiker (ta undergrounden til Marble Arch og gå nedover), musikal må man jo på (Billy Elliot er fantastisk, og har hørt We Will Rock You er veldig bra). Stomp (dans/musikk-show) anbefales! 

Hvis du liker museum er British Museum og Natural History museum spennende. Av sightseeing må man jo se Buckingham palace, og gå en tur i parkene. 

London er STORT, så du ender nok opp med dagskort på undergrounden uansett hvor du bor. Eventuelt kan du planlegge litt slik at du holder deg omtrent i samme område hver dag, men bare Oxford Street er såpass lang at det er greit med metroen for å komme seg tilbake :P

Anonymous poster hash: 19852...6f2
Skrevet

Er ikke så imponert over London som mange andre. Vært der flere ganger og synes det er dyrt, maten er dårlig og det er slitsomt mye mennesker.

Anonymous poster hash: c31d6...050
Skrevet

Ville ikke bodd på st giles. Har bodd der og fra rommet vi fikk var det en vanvittig gatestøy. Man bor med trafikkerte veier på alle kanter, og på natten holdt støyende feiebiler og lignende gående. Dessuten er det ikke midt i smørøyet heller. En ganske lang gåtur til den delen av Oxford street det er fine butikker, og til Regent street.

Skrevet

Noen som har tips til andre ok hoteller til en billig penge? Kommer ikke til å tilbringe så mye tid på hotellet, så det trenger ikke være superfint, men stedet ser ok ut og ligger sentralt er det viktigste. Jeg reiser kun for shoppingsenter del:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...