Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 . Anonymous poster hash: cbef6...d39
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Bare i sommerferien, men da kan det bli flere turer. I år skal vi ta tre ferger på ferien. I fjor tok vi en tur med danskebåten, en tur med Nesoddbåten :-) og en sightseeingtur i Frankrike, og en "ubåttur" på Gran Canaria. Anonymous poster hash: ba838...f10
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 To-tre ganger i tiåret. Anonymous poster hash: cb24b...843
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Mannen reiser med båt nesten uansett hvor han skal på jobb. Jeg tar da båt når jeg besøker han. Tar som regel båt hver mnd. + i sommerferien og gjerne en tur til Danmark ellers i året.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Mannen reiser med båt nesten uansett hvor han skal på jobb. Jeg tar da båt når jeg besøker han. Tar som regel båt hver mnd. + i sommerferien og gjerne en tur til Danmark ellers i året. Hey:-) prøvde sende deg en pm...men gikk søren ikke...
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Mannen reiser med båt nesten uansett hvor han skal på jobb. Jeg tar da båt når jeg besøker han. Tar som regel båt hver mnd. + i sommerferien og gjerne en tur til Danmark ellers i året. Hey:-) prøvde sende deg en pm...men gikk søren ikke... What?? Får inn å sjekke på dataen imorgen om jeg kan se noe lurt og teknisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå