Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Vurderer vogner, trenger en duo vogn som er lett, tåler å trilles på alt fra grus til asfalt, snø og slaps. Hvordan er det med de punkteringsfrie hjulene? Lufthjulene fjærer vel best. Får vanligvis små nette babyer, så trenger ikke særlig stor bag eller sittedel. Hadde egentlig tenkt å kjøpe Emmaljunga Mondial Duo, men redd den vognen blir tung, må opp og ned en teapp, inn og ut av bil daglig med bag/ vognen. Begynner også å tenke litt fornuftig i forhold til pris og hva man faktisk får for pengene. De har noen gode tilbud på barnas hus, kan få komplett vogn til 4-5000, mot ca 10 000 hvis jeg skal ha Mondial....litt galskap da synes jeg, selv om vi har råd til det. Anonymous poster hash: 6347a...005
Von Hertelhofen Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er veldig fornøyd med Happy. Det er spesielt fjæringen (at den er så lett i ulendt terreng) og oppbevaringsmulighetene jeg er mest fornøyd med. Jo, og så er den jo veldig fin da Minus er at den er tung inn og ut av bagasjerommet, og at det er litt kort håndtak for min lange mann. jeg har lufthjul. Har aldri punktert, men må fylle på luft på bensinstasjon en gang i året.
Tessa3 Skrevet 16. februar 2014 #3 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er kjempefornøyd med min Brio Happy😊! Lett og god å trille, synest ikke den er så tung å få inn og ut av bilen. Kjempegod fjæring😊
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #4 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er veldig fornøyd med Happy. Det er spesielt fjæringen (at den er så lett i ulendt terreng) og oppbevaringsmulighetene jeg er mest fornøyd med. Jo, og så er den jo veldig fin da Minus er at den er tung inn og ut av bagasjerommet, og at det er litt kort håndtak for min lange mann. jeg har lufthjul. Har aldri punktert, men må fylle på luft på bensinstasjon en gang i året. Hvor høy er mannen din? Mannen og jeg er 1.70 og 1.80 høye. Anonymous poster hash: 6347a...005
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Tung vogn. Kjøp deg heller en lett tre-hjuling. Jeg har hatt simo og brio, og gikk over til bumbleride, og angrer på at jeg ikke heller kjøpte ei lett og snasen vogn fra byrjan..! Tunge firhjulinger, helt mareritt på trange butikker, over snøskavler, ut og inn fra bilen... Anonymous poster hash: 7cfaf...6cb
I scream for icecream! Skrevet 16. februar 2014 #7 Skrevet 16. februar 2014 Jeg er SUPERfornøyd med min Brio Happy. Den holdt til to barn, baby og småbarnsalder, sovevogn i barnehagen og MYE handling med tunge matvarer. Har ikke noe å utsette på hverken sitte eller liggedelen. Den var enkel i bruk, enkel å slå sammen, god fjæring, god plass til handling, var solid og stødig. Ikke synes jeg den var særlig tung heller, men jeg er fan av firehjulinger da.
Gjest cd0da Skrevet 16. februar 2014 #8 Skrevet 16. februar 2014 Kjempe fornøyd med vår Duo Happy! Det var en 2011 modell siden det var da vi hadde baby, men den var utrolig god å trille og lett. Ungen sov godt oppi der også. hadde nok kjøpt den nå også for den nye er skikkelig fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå