Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Kan man ha samme faddere på to barn? :-) har søsken på førstemann, har litt lyst på det til andremann og!:-) er det litt dumt/rart? Anonymous poster hash: 20b82...fba
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Klart du kan! Anonymous poster hash: 4da84...3a5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 På første hadde vi bare søsken, men nå ønsker vi søsken pluss et vennepar! Vi kan det? Anonymous poster hash: 20b82...fba
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Selvsagt kan du det, du kan ha hvem du vil, så lenge de er over 15, medlem i statskirken eller annet kirkesamfunn som godtar barnedåp og begrenset oppad til 6 stk. Min beste venninne er fadder på begge mine barn.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Kan man ha samme faddere på to barn? :-) har søsken på førstemann, har litt lyst på det til andremann og!:-) er det litt dumt/rart?Anonymous poster hash: 20b82...fba Ja det går fint!jeg er fadder til både niese og nevø som er søsken, og mine to fettere som er søsken :-) Anonymous poster hash: 66532...dea
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Barna har bare 1 "ekte" tante og 1 "ekte" onkel. De er faddere på begge. De bar hvert sitt barn til dåpen. Resten av fadderne er forskjellige. Anonymous poster hash: 440b5...460
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Vi har de samme fadderne på våre tre barn:-) Blir nok de samme på nr fire også da ho bare kommer ut. Anonymous poster hash: 1b2e2...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå