kaoshjerne Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har ingen planer, HATER søndager. Butikkene er stengt, folk holder seg inne med familiene sine - men det er hvertfall endel bra serier og repriser på TV da Blir vel så vi lager oss vaffler til frokost (resten av röra fra idag), vasker og rydder litt, også må vi vel våge oss ut en tur.. Dere da?
Fire småtroll Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Mann og barn har tenkt seg på badeland, jeg har tenkt å slange meg i sofaen med en god bok og nyte en dag i fred og ro
Gjest cd0da Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Har bursdag så skal late meg utenom timen på trening
holio__bobo Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Dra til sverige med kjærsten først. Så ha masse sex, se på breaking bad og spise sushi. Barn er hos far.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Syke unger på vei til å bli friske, så de kjeder seg, men er for syke til å gå ut i drittværet. Og er smittsomme, så vi kan ikke besøke noen. Så da blir det vel å spille litt spill, male litt og sånne inneting.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Jeg skal på jobb. Etter jobb må jeg få trent litt, siden jeg har hatt 2kosedager. Ungene og mannen skal på åpen gård, misunner de det, men noen må jobbe og. Anonymous poster hash: 1b2bc...1d1
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Mannen skal på jobb. Storesøster skal til en kamerat på feltet. Usikker på hva lillebror og jeg finner på. Han vil garantert spille, men det blir jo langt fra hele dagen da
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Forhåpentligvis så lite som mulig. Sjelden søndag uten noen planer. Elsker det! Vi skal bare henge hjemme, spille spill, se tv og lese. Og lage ertesuppe. Anonymous poster hash: a85f9...98e
LME1001 Skrevet 16. februar 2014 #9 Skrevet 16. februar 2014 Min mormor døde i sommer, og ville blitt 80 år på søndag. I den anledning vil mine to søsken og jeg samle hele familiene våre til middag og kake hos min bror. Håper mamma blir glad, hun vet ingenting ennå 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå