Gå til innhold

Er flesteparten av dere helt barbert nedentil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonymous poster hash: 776b6...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du ronke og vil ha et eksakt bilde i hodet?

Skrevet

Fjerner alt med en ladyshaver og fjerner alt med den ca hver 2.-3. uke og lar det vokse mellom hver barbering, er aldri helt glattbarbert for da blir huden så irritert, men aldri helt jungel heller.



Anonymous poster hash: f8dd1...a1f
Skrevet

Skal du ronke og vil ha et eksakt bilde i hodet?

 

Det heter å "Runke". Lær deg norsk.

 

Anonymous poster hash: fa459...a43

Skrevet

Fjerner alt med brasiliansk voksing hver 4. uke

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Skal du ronke og vil ha et eksakt bilde i hodet?

 

Det heter å "Runke". Lær deg norsk.

 

Anonymous poster hash: fa459...a43

 

Verb skrives med liten forbokstav. Så lær deg norsk selv, du.

Skrevet

 

 

 

 

Skal du ronke og vil ha et eksakt bilde i hodet?

Det heter å "Runke". Lær deg norsk.

 

Anonymous poster hash: fa459...a43

Verb skrives med liten forbokstav. Så lær deg norsk selv, du.

Obs glemte du anonym knapp nå eller. Så barnslig du er!!!

 

Anonymous poster hash: 776b6...64a

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

 

Skal du ronke og vil ha et eksakt bilde i hodet?

Det heter å "Runke". Lær deg norsk.

 

Anonymous poster hash: fa459...a43

Verb skrives med liten forbokstav. Så lær deg norsk selv, du.

Obs glemte du anonym knapp nå eller. Så barnslig du er!!!

 

Anonymous poster hash: 776b6...64a

 

Jeg skriver aldri anonymt, så den knappen kan jeg ikke glemme. Jeg påpeker bare at det er lite troverdig å kritisere andres ortografi når man har feil i sin egen.

Skrevet

 

 

 

 

Skal du ronke og vil ha et eksakt bilde i hodet?

Det heter å "Runke". Lær deg norsk.

 

Anonymous poster hash: fa459...a43

Verb skrives med liten forbokstav. Så lær deg norsk selv, du.

Obs glemte du anonym knapp nå eller. Så barnslig du er!!!

 

Anonymous poster hash: 776b6...64a

 

Jeg skriver aldri anonymt, så den knappen kan jeg ikke glemme. Jeg påpeker bare at det er lite troverdig å kritisere andres ortografi når man har feil i sin egen.

 

 

Dessuten så kan man kun ronke i et ronkehånkle så det var gjerne det sug lut mente :D

Gjest Antarctica
Skrevet

I Sverige bruker de et bakverk. De kaller det "runka bulle"!

Skrevet

 

 

 

 

 

Skal du ronke og vil ha et eksakt bilde i hodet?

Det heter å "Runke". Lær deg norsk.

 

Anonymous poster hash: fa459...a43

Verb skrives med liten forbokstav. Så lær deg norsk selv, du.

Obs glemte du anonym knapp nå eller. Så barnslig du er!!!

 

Anonymous poster hash: 776b6...64a

 

Jeg skriver aldri anonymt, så den knappen kan jeg ikke glemme. Jeg påpeker bare at det er lite troverdig å kritisere andres ortografi når man har feil i sin egen.

 

 

Dessuten så kan man kun ronke i et ronkehånkle så det var gjerne det sug lut mente :D

 

Her inne ronkes det.

Gjest Antarctica
Skrevet

Da kan du bli blind!!!!! Og få hår i håndflatene. Ta et stykke kneippbrød og en kald avrivning, så går lysten over.

Skrevet

Gidder ikke gå rundt med småpike-underliv, så nei jeg barberer ikke.

 

Anonymous poster hash: c6648...5a6

Skrevet

Da kan du bli blind!!!!! Og få hår i håndflatene. Ta et stykke kneippbrød og en kald avrivning, så går lysten over.

Var det ikke noe med corn flakes også?

Gjest Antarctica
Skrevet

 

Da kan du bli blind!!!!! Og få hår i håndflatene. Ta et stykke kneippbrød og en kald avrivning, så går lysten over.

Var det ikke noe med corn flakes også?

 

Dr. Kelloggs-kuren, ja! Der har vi det. 

Men om man ikke barberer kronjuvelene ender det uansett opp med at man må barbere seg inni henda. Hutte meg tu. Brazilian mellom fingrene.

Skrevet

 

 

Da kan du bli blind!!!!! Og få hår i håndflatene. Ta et stykke kneippbrød og en kald avrivning, så går lysten over.

Var det ikke noe med corn flakes også?

 

Dr. Kelloggs-kuren, ja! Der har vi det. 

Men om man ikke barberer kronjuvelene ender det uansett opp med at man må barbere seg inni henda. Hutte meg tu. Brazilian mellom fingrene.

 

Heller der enn på Laura.

Gjest Antarctica
Skrevet

Så sant, så sant. Og forresten kan det gro ned over det hele for min del. Hårvekst holder på varmen i vinterhalvåret.

Skrevet

 

 

 

Da kan du bli blind!!!!! Og få hår i håndflatene. Ta et stykke kneippbrød og en kald avrivning, så går lysten over.

Var det ikke noe med corn flakes også?

 

Dr. Kelloggs-kuren, ja! Der har vi det. 

Men om man ikke barberer kronjuvelene ender det uansett opp med at man må barbere seg inni henda. Hutte meg tu. Brazilian mellom fingrene.

 

Heller der enn på Laura.

 

 

Tar varm voks på hendene hvilken som helst dag, men på høna - bare å glem det!

Skrevet

Så sant, så sant. Og forresten kan det gro ned over det hele for min del. Hårvekst holder på varmen i vinterhalvåret.

 

Praktisk for meg som ikke tåler ull 

Gjest Antarctica
Skrevet

Der ser man! Har du noen sinne frosset nedi trusa? Nei, det har ikke jeg heller. Men f eks på nesa og på ørene, der det ikke gror noe, der fryser jeg stadig.

Skrevet

 

Så sant, så sant. Og forresten kan det gro ned over det hele for min del. Hårvekst holder på varmen i vinterhalvåret.

 

Praktisk for meg som ikke tåler ull 

 

Absolutt. Jeg har faktisk pjonet mitt til mamelukker.

Skrevet

 

 

Så sant, så sant. Og forresten kan det gro ned over det hele for min del. Hårvekst holder på varmen i vinterhalvåret.

 

Praktisk for meg som ikke tåler ull 

 

Absolutt. Jeg har faktisk pjonet mitt til mamelukker.

 

 

Vakkert!

Skrevet

 

 

Skal du ronke og vil ha et eksakt bilde i hodet?

 

Det heter å "Runke". Lær deg norsk.

 

Anonymous poster hash: fa459...a43

 

Verb skrives med liten forbokstav. Så lær deg norsk selv, du.

 

 

Forventet mer fra deg.

Jeg holder inne ctrl når jeg lager " så da er det lett å lage store bokstaver.

Om du ikke skjønte det så ble dette skrevet til sug lut fordi hn har kommentert norsken til andre her inne.

 

Anonymous poster hash: fa459...a43

Skrevet (endret)

Der ser man! Har du noen sinne frosset nedi trusa? Nei, det har ikke jeg heller. Men f eks på nesa og på ørene, der det ikke gror noe, der fryser jeg stadig.

Da tror jeg at jeg skal slutte å vokse nesa og ørene om vinteren, for da fryser jeg kanskje ikke så ferlt. :)

 

Til HI - Er foresten bare delevis barbert nedentil.. lagd en artig sveis, du bør prøve.

Endret av Fru.Frøken
Skrevet

Jeg barberer ikke meg nedentil, jeg napper hårene jeg:)

 

Anonymous poster hash: 78373...1e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...