Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Er det noen som vet hvor man kan få tak i tyske matvarer uten å måtte reise til Tyskland? Jeg har et familiemedlem fra Tyskland (som nå bor i Norge) som stadig vekk snakker om helt spesielle tyske matvarer hun savner. Denne personen er nå så gammel at det ikke er aktuelt å dra tilbake noen gang, og jeg har så inderlig lyst til å glede henne med noe hun liker spesielt godt fra hjemlandet. Finnes det innvandrerbutikker som kunne hatt tyske merker? Jeg kan reise til Sverige dersom det skulle finnes noe der! Anyone? Anonymous poster hash: 081bc...0fd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Jeg mener at Lidl finnes i Sverige, men er ikke helt sikker ;-) Anonymous poster hash: 80f85...de2
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Bor du i Oslo kan du alltids ta turen til Kiel. Masse matbutikker der Billig! Anonymous poster hash: 258ad...0af
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Enig med nr 2. Lidl i Sverige er nok det enkleste, og ikke minst billige. Selv reiser jeg hjem 2-3 ganger i året og bilen er gjerne fullstappet når jeg reiser til Norge igjen. Det er ikke prisen men at masse ting er ukjent i Norge og kan ikke kjøpes. Anonymous poster hash: 15337...9a7
Gjest Antarctica Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Lidl er ikke stedet dersom det er spesialiteter hun vil ha. Huttetu. Ville ikke ha kjøpt noe som helst derfra som skulle spises.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå