Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Nå rydder han inn i oppvaskmaskinen uten at jeg måtte si det til han. Verdens heldigste kvinne. Anonymous poster hash: 3fefe...69b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 <3 heldige du!! Min mann satt på en klesvask som jeg hadde gjort klar OG tømte tørketrommelen og satt det klar så jeg kan brette. Er det ikke fantastisk??? Føler meg som en prinsesse <3 Anonymous poster hash: dd4e2...7c7
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Klarer han å gå på kino selv også eller? Anonymous poster hash: f8f99...c09
lilyblue Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Klarer han å gå på kino selv også eller? Anonymous poster hash: f8f99...c09 Knis!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har også verdens flotteste mann!!! Han har nettopp gitt meg en heidundrande orgasme Anonymous poster hash: 4f107...c5f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Går utifra at ha tørker seg selv etter å ha vært på do. Og pusser tenner selv Vær stolt du heldige kone Anonymous poster hash: f9e64...937
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Hvilken hårfarge har han? Jeg vil vite ALT!! <3 Anonymous poster hash: fc5e0...72f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Musebrunt hår. Briller. Litt tynn. Kan både tørke seg selv og gå på jobb ALENE. Kan ikke si mer da vil dere vel rappe han. Anonymous poster hash: 3fefe...69b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Min mann greier gå hjem fra jobben alene! Jeg er så stolt! <3 <3 Anonymous poster hash: 5e1cd...749
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Trenger ikke mobbe henne for kinotråden den er jo en ok tråd med et spm om hva andre ville gjort/ gjør. De andre er blogg svada men kinotråden er da ok . Anonymous poster hash: ba119...b52
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Anonymous poster hash: 5088d...9c7
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Trenger ikke mobbe henne for kinotråden den er jo en ok tråd med et spm om hva andre ville gjort/ gjør. De andre er blogg svada men kinotråden er da ok . Anonymous poster hash: ba119...b52 hvilken tråd? Anonymous poster hash: 5088d...9c7
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Fy faen for noen drittkjerringer dere er! Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 Trenger ikke mobbe henne for kinotråden den er jo en ok tråd med et spm om hva andre ville gjort/ gjør. De andre er blogg svada men kinotråden er da ok . Anonymous poster hash: ba119...b52 Joda, det er jeg egentlig enig i. Beklager. Hilsen meg med kino kommentaren. Anonymous poster hash: f8f99...c09
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #15 Skrevet 15. februar 2014 Fy faen for noen drittkjerringer dere er! Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72 Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3 Anonymous poster hash: 5e1cd...749
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #16 Skrevet 15. februar 2014 Fy faen for noen drittkjerringer dere er! Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72 Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3 Anonymous poster hash: 5e1cd...749 Du beviser bare hvor ufattelig liten du er. Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv. Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre. Anonymous poster hash: db215...b72
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #17 Skrevet 15. februar 2014 Fy faen for noen drittkjerringer dere er! Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72 Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3 Anonymous poster hash: 5e1cd...749 Du beviser bare hvor ufattelig liten du er. Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv. Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre. Anonymous poster hash: db215...b72 Sinte mennesker burde ta beroligende.... ;-) Anonymous poster hash: 3fefe...69b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #18 Skrevet 15. februar 2014 Fy faen for noen drittkjerringer dere er! Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72 Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3Anonymous poster hash: 5e1cd...749 Du beviser bare hvor ufattelig liten du er. Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv. Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre. Anonymous poster hash: db215...b72 Og det du driver med hva er det? Høfflighet og medmenneskelighet? Møtte deg selv i døra der vel... Anonymous poster hash: 5e1cd...749
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #20 Skrevet 15. februar 2014 Fy faen for noen drittkjerringer dere er! Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72 Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3 Anonymous poster hash: 5e1cd...749 Du beviser bare hvor ufattelig liten du er. Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv. Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre. Anonymous poster hash: db215...b72 Det var vanskelig og se hvilket nick som sto bak den der assa Anonymous poster hash: 4f107...c5f
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #21 Skrevet 15. februar 2014 Fy faen for noen drittkjerringer dere er! Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72 Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3 Anonymous poster hash: 5e1cd...749 Du beviser bare hvor ufattelig liten du er. Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv. Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre. Anonymous poster hash: db215...b72 Det var vanskelig og se hvilket nick som sto bak den der assa Anonymous poster hash: 4f107...c5f Er vi på det igjen, altså. Hvis du viser ditt, skal jeg vise mitt Men det tør du nok ikke Anonymous poster hash: db215...b72
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #22 Skrevet 15. februar 2014 Er dette en spøk? Er du stolt av mannen din fordi han tar ut av oppvaskmaskinen? Det tar jeg da virkelig som en selvfølge. Jeg er stolt av min mann bare fordi han er den han er, og når han oppnår noe ekstra (jobb, sportslig, eller F.eks nylig da han bygget og designet møbler til barnerommet) da blir jeg ekstra stolt. Vanlig husarbeid går i samme kategori som tannpuss her i huset. Må innrømme at jeg nesten syns litt synd på deg hvis dette ikke var tull. Anonymous poster hash: 3778c...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå