Gå til innhold

Utrolig stolt av min flotte mann.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå rydder han inn i oppvaskmaskinen uten at jeg måtte si det til han.

Verdens heldigste kvinne.

 

Anonymous poster hash: 3fefe...69b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<3 heldige du!!

 

Min mann satt på en klesvask som jeg hadde gjort klar OG tømte tørketrommelen og satt det klar så jeg kan brette. Er det ikke fantastisk??? Føler meg som en prinsesse <3

 

Anonymous poster hash: dd4e2...7c7

Skrevet

:hjertesmil:  Klarer han å gå på kino selv også eller?



Anonymous poster hash: f8f99...c09
Skrevet

 

:hjertesmil:  Klarer han å gå på kino selv også eller?

 

Anonymous poster hash: f8f99...c09

 

Knis!

Skrevet

Jeg har også verdens flotteste mann!!! Han har nettopp gitt meg en heidundrande orgasme :laugh::sprettoy::sengekos:



Anonymous poster hash: 4f107...c5f
Skrevet

Går utifra at ha tørker seg selv etter å ha vært på do. Og pusser tenner selv :)

 

Vær stolt du heldige kone :)



Anonymous poster hash: f9e64...937
Skrevet

Hvilken hårfarge har han? Jeg vil vite ALT!! <3



Anonymous poster hash: fc5e0...72f
Skrevet

Musebrunt hår. Briller. Litt tynn. Kan både tørke seg selv og gå på jobb ALENE.

Kan ikke si mer da vil dere vel rappe han.

 

Anonymous poster hash: 3fefe...69b

Skrevet

Min mann greier gå hjem fra jobben alene! Jeg er så stolt! <3 <3

 

Anonymous poster hash: 5e1cd...749

Skrevet

Trenger ikke mobbe henne for kinotråden den er jo en ok tråd med et spm om hva andre ville gjort/ gjør. De andre er blogg svada men kinotråden er da ok .

 

Anonymous poster hash: ba119...b52

Skrevet

:P



Anonymous poster hash: 5088d...9c7
Skrevet

Trenger ikke mobbe henne for kinotråden den er jo en ok tråd med et spm om hva andre ville gjort/ gjør. De andre er blogg svada men kinotråden er da ok .

 

Anonymous poster hash: ba119...b52

hvilken tråd?

 

Anonymous poster hash: 5088d...9c7

Skrevet

Fy faen for noen drittkjerringer dere er!

 

Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker.

 

Anonymous poster hash: db215...b72

Skrevet

Trenger ikke mobbe henne for kinotråden den er jo en ok tråd med et spm om hva andre ville gjort/ gjør. De andre er blogg svada men kinotråden er da ok .

 

Anonymous poster hash: ba119...b52

Joda, det er jeg egentlig enig i. Beklager.

 

Hilsen meg med kino kommentaren.

 

Anonymous poster hash: f8f99...c09

Skrevet

Fy faen for noen drittkjerringer dere er!

Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72

Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3

 

Anonymous poster hash: 5e1cd...749

Skrevet

 

Fy faen for noen drittkjerringer dere er!

Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72

Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3

 

Anonymous poster hash: 5e1cd...749

Du beviser bare hvor ufattelig liten du er.

 

Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv.

 

Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre.

 

 

 

Anonymous poster hash: db215...b72

Skrevet

 

 

Fy faen for noen drittkjerringer dere er!

Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72

Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3

 

Anonymous poster hash: 5e1cd...749

Du beviser bare hvor ufattelig liten du er.

 

Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv.

 

Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre.

 

 

 

Anonymous poster hash: db215...b72

Sinte mennesker burde ta beroligende.... ;-)

 

Anonymous poster hash: 3fefe...69b

Skrevet

 

 

Fy faen for noen drittkjerringer dere er!

Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72

Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3Anonymous poster hash: 5e1cd...749

Du beviser bare hvor ufattelig liten du er.

Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv.

Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre. Anonymous poster hash: db215...b72

Og det du driver med hva er det? Høfflighet og medmenneskelighet? Møtte deg selv i døra der vel...

 

Anonymous poster hash: 5e1cd...749

Skrevet

 

 

Fy faen for noen drittkjerringer dere er!

Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72

Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3

 

Anonymous poster hash: 5e1cd...749

Du beviser bare hvor ufattelig liten du er.

 

Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv.

 

Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre.

 

 

 

Anonymous poster hash: db215...b72

 

Det var vanskelig og se hvilket nick som sto bak den der assa ;)

 

Anonymous poster hash: 4f107...c5f

Skrevet

 

 

 

 

Fy faen for noen drittkjerringer dere er!

Stakkarslige patetiske unnskyldning av noen elendig mennesker. Anonymous poster hash: db215...b72

Tusen takk! O gode hverdagslykke <3 <3 <3

 

Anonymous poster hash: 5e1cd...749

Du beviser bare hvor ufattelig liten du er.

 

Det er jo så ille at man kjenner medlidenhet for deg som ikke har mer vett og forstand. Det må være et tungt og trasig liv.

 

Håper det gir deg litt hverdagslykke å mobbe andre - små mennesker trenger ofte det for å føle seg litt bedre.

 

 

 

Anonymous poster hash: db215...b72

Det var vanskelig og se hvilket nick som sto bak den der assa ;)

 

Anonymous poster hash: 4f107...c5f

Er vi på det igjen, altså.

 

Hvis du viser ditt, skal jeg vise mitt :P

 

Men det tør du nok ikke ;)

 

Anonymous poster hash: db215...b72

Skrevet

Er dette en spøk? Er du stolt av mannen din fordi han tar ut av oppvaskmaskinen? Det tar jeg da virkelig som en selvfølge. Jeg er stolt av min mann bare fordi han er den han er, og når han oppnår noe ekstra (jobb, sportslig, eller F.eks nylig da han bygget og designet møbler til barnerommet) da blir jeg ekstra stolt. Vanlig husarbeid går i samme kategori som tannpuss her i huset. Må innrømme at jeg nesten syns litt synd på deg hvis dette ikke var tull.

 

Anonymous poster hash: 3778c...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...