Gjest Jigglewiggle Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Så, har dere dette? Min er at jeg elsker britiske humorprogram som QI Mannen min er ikke imponert, skjønne det den som kan...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Da lurer jeg på hva din "pleasure" er hvis QI er "guilty"?
Av med silkehanskene Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Da lurer jeg på hva din "pleasure" er hvis QI er "guilty"? Enig. QI er vel helt legitimt? Det er mitt favorittshow. Vil vel heller si at "torsdag kveld fra Nydalen" er guilty.. Men det er meg da.
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Da lurer jeg på hva din "pleasure" er hvis QI er "guilty"?Enig. QI er vel helt legitimt? Det er mitt favorittshow. Vil vel heller si at "torsdag kveld fra Nydalen" er guilty.. Men det er meg da. ...slankekrigen og sære dokumentarer på TLC er min QI går ikke under guilty i min verden
Gjest Jigglewiggle Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Blir mobbet i vennekretsen for å velge BBC entertainment som underholdningsverdi, he he Pleasure må være masterchef Australia hvis vi snakker tv.
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Blir mobbet i vennekretsen for å velge BBC entertainment som underholdningsverdi, he he Pleasure må være masterchef Australia hvis vi snakker tv. Masterchef Australia er nok et av de bedre programmene på TV
Ugl@ ruger... Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 (endret) Pleasure vil jeg ikke kalle det, mer som å komme over ei ulykke der man vet man ikke bør titte, men ikke greier å la være: The real housewifes of Orange County....her snakker vi virkelig ille!!! Endret 15. februar 2014 av Ugl@ ruger...
Gjest Jigglewiggle Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Pleasure vil jeg ikke kalle det, mer som å komme over ei ulykke der man vet man ikke bør titte, men ikke greier å la være: The real housewifes og Orange County....her snakker vi virkelig ille!!! Samme med mafia wifes som gikk på tlc før, ble hektet
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 QI er jo KULT det da. Elsker Stephen Fry! Selv er jeg jo hjemme i perm, så da havner man lett utpå med disse husfruene da. Nå er det OC, før var det NY, og så er det jo Beverly Hills på tv3. Dessuten ser jeg litt på hun millionærdatedama. Tanketomt? Åjada. Men vi slitne tobarnsmødre trenger nå vel virkelig det?
Ugl@ ruger... Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Skulle tro at all den botoxen lamma hjernecellene på fruene.... Woooohoooo!!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Days of our lives.. ser det ikke så ofte, men det trenger man heller ikke ettersom det ikke skjer noe..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. februar 2014 #14 Skrevet 15. februar 2014 QI går forresten nå på BBC Entertainment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå