Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Jeg mottar AAP og jobber (får lønn av arbeidsgiver) Hvordan blir foreldrepengene beregnet når jeg skal i permisjon? AAP er jo 100% men reduseres alt ettersom hvor mye jeg jobber/fyller ut på meldekortet. Får lønn fra arbeidsgiver under perm. Hva/hvor mye AAP? Skal velge 100% Takk på forhånd :-) Anonymous poster hash: f49d9...3bc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Ingen som vet noe om dette? Man sender jo ikke meldekort når man er i permisjon, så hva blir utbetalingene da? Prøver å lese meg frem men finner ingenting om det Anonymous poster hash: f49d9...3bc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Samme i permisjon penger som i Aap Anonymous poster hash: 119a4...ef8
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Den er grei, men AAP varierer jo hver mnd alt etter hvor mye jeg jobber.. Så hva får jeg av AAP i permisjonen? Anonymous poster hash: f49d9...3bc
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Hovedregelen ved beregning av foreldrepenger er at det er den inntekten du har ved permisjonsstart som skal legges til grunn. Du vil dermed få foreldrepenger basert på den andelen aap du mottar + lønna di.. Jobber du f.eks 40% vil du få 60% aap, og grunnlaget for foreldrepengene dine vil da bli 40% lønn + 60% av din dagsats i aap.... Sånn har iallefall jeg skjønt det.. Anonymous poster hash: c6442...302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå