Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Jeg har nettopp fått meg Netflix og treåringen vil gjerne se Biler2, men den kommer bare opp på engelsk. En venninne forteller at de har den på norsk, glemte å spørre om hun har i.pad (vi har android). Kan det ha noe å si, eller er det noen innstillinger jeg ikke finner? Setter stor pris på svar Anonymous poster hash: 5917c...d5b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Du må gå inn på innstillingene for tekst. Der kan du endre språk til norsk.Er å finne øverst eller nederste høyre hjørne etter du har startet filmen. Anonymous poster hash: 11185...958
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 . Du må gå inn på innstillingene for tekst. Der kan du endre språk til norsk.Er å finne øverst eller nederste høyre hjørne etter du har startet filmen. Anonymous poster hash: 11185...958 TUSEN TAKK :D Anonymous poster hash: 5917c...d5b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 . Du må gå inn på innstillingene for tekst. Der kan du endre språk til norsk.Er å finne øverst eller nederste høyre hjørne etter du har startet filmen. Anonymous poster hash: 11185...958 TUSEN TAKK :D Anonymous poster hash: 5917c...d5b Det virket Takk igjen. Vet om en treåring som kommer til å bli overlykkelig i morgen. Han har så langt sett på engelsk bare fordi Lynet Mekiiiin er så kul Anonymous poster hash: 5917c...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå