Gå til innhold

Har "alle"vinterferie denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har neste uke. Ikke lagt noen spesielle planer, men går av nattevakt fredag morgen og har langfri- så passer jo perfekt.

Hva gjør dere som har høstferie nå og som ikke har barna på SFO? Trenger litt innspill;-)

Kanskje vi drar på hytta men det er noe væravhengig. Har så lyst på full vinter men det ser dårlig ut:-(

Anonymous poster hash: 9e8e2...24f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste uke og barnet skal i barnehagen

Anonymous poster hash: 0a2b3...df7
Skrevet

jeg har uke 9, så uka etter neste uke

Anonymous poster hash: ffb07...167
Skrevet

jeg har uke 9, så uka etter neste uke Anonymous poster hash: ffb07...167

Ja, uke 9 her også. Skrev det vel noe dårlig ja;-)

Forstår det sånn at mange har gått på vinterferie nå, altså uke 8.

Anonymous poster hash: af66e...229

Skrevet

Toåringen skal i bhg i 3-4 dager, mannen skal på jobb og jeg skal være hjemme med babyen i vinterferien. Slik som alle uker egentlig.

Anonymous poster hash: a6044...771

Skrevet

Aust og Vest-Agder har i uke 10, så her er det seint i år...

Deilig for oss da, siden vinterferieprisene var uke 7, 8 og 9, når vi får ferie var det vanlige priser igjen :)

Vi reiser alltid til Rauland i vinterferien, det er vår faste slalåm og snowboard-uke. Vi tar altså en av årets fem ferieuker i vinterferien hvert år.

Anonymous poster hash: 23dce...cd4
Skrevet

Vi har i uke 9. Altså de skal gå en uke til på skolen. Jeg går hjemme så de skal være her med meg. Tenker vi skal finne på ting noen dager, men skal ikke reise vekk. Mannen skal vel jobbe så vi ser nok ikke han. Kanskje et besøk til der han jobber hadde vært noe :D

Skrevet

Vi har uke 8, men skolen har selvfølgelig greid å legge inn én eneste dag med undervisning for min del. Jeg skjønner bare ikke hvorfor. Skulle gjerne hatt en hel uke med barna, altså!

Anonymous poster hash: 16281...d2a

Skrevet

Siste uken i februar her også, altså uke 9.

Jeg må på jobb, men mannen er i pappa perm så han får finne på noe sprell med alle 3.

Anonymous poster hash: 90e08...243

Skrevet

Vi har uke 8, men skolen har selvfølgelig greid å legge inn én eneste dag med undervisning for min del. Jeg skjønner bare ikke hvorfor. Skulle gjerne hatt en hel uke med barna, altså!

Denne skjønte jeg ikke.. Har du undervisning, eller barna? I vinterferien?

Anonymous poster hash: 5008f...f68

Skrevet

Her er vinterferien nå i uke 8. Barna skal 3 dager på sfo/barnehage, så reiser vi på hytta til snø og ski :D

Anonymous poster hash: 74c33...7b8
Skrevet

Aust og Vest-Agder har i uke 10, så her er det seint i år...

Deilig for oss da, siden vinterferieprisene var uke 7, 8 og 9, når vi får ferie var det vanlige priser igjen :)

Vi reiser alltid til Rauland i vinterferien, det er vår faste slalåm og snowboard-uke. Vi tar altså en av årets fem ferieuker i vinterferien hvert år.

Anonymous poster hash: 23dce...cd4

Vest-Agder har vel alltid vinterferie i uke 10. Altså ikke noe seinere enn vanlig.

Skrevet

Vi har egentlig nå i uke 8 men vi tok vinterferien en uke tidligere. Samboer er hjemme i siste uke med pappa perm og hytta vi låner var kun ledig uke 7 så vi har vært der nå. Så her skal alle på jobb pg i bhg i morra igjen. Deilig og kunne styre ferier litt selv mens barna går i bhgen og ikke på skolen siden det er da ferier til faste tider..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har nå til uka, altså uke 8. Er på hytta og skal bare kose oss

Skrevet

Samme her.

Anonymous poster hash: 93f7b...ee7

Skrevet

Jeg har ferie i uke 8 og barna har i uke 9, så de får korte dager på skolen neste uke.

Anonymous poster hash: 35b71...114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...