Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Da hun var liten hadde hun ca. 1 natt i mnd. hun hadde skikkelig vondt. Såpass at vi måtte gi paracet. Alltid hatt mye luft i magen, men ikke vert så plaget med vondt. Legen har testet henne for cøliaki to ganger, men begge testene var negative. I tillegg har hun lav blodprosent, men det kan ha noe med at hun er ekstremt kresen. Er nå 3 år. Magen er veldig oppblåst. Skjønner ikke hva som gjør det. Kan det være melk? Avføring er normal, og ikke utslett. Anonymous poster hash: 92de7...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå