Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Hvilke kremer er de beste? Peeling? Serum? Og hvilken sminke er det som holder det den lover? Føler jeg har prøvd så mye, både billig og dyrt, men blir liksom aldri helt fornøyd. Noe dere anbefaler? Eller ikke klarer dere uten? Anonymous poster hash: e9e26...e00
samlex Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Bruker kremer fra Body shop. Veldig glad i de produktene. E-vitamin kremer, og andre.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Jeg anbefaler å ta Udos choice (helsekost). Etter at jeg begynte med det så trenger jeg ikke bodylotion eller ansiktskrem. Har silkemyk hud! Har alltid slitt med så tørr hud at jeg har flasset, spesielt på leggene. Det smaker litt dritt, men det er verdt det! Gir det også til babyen min. Hun hadde utslett på armer og bein. Etter en uke med litt i grøten så var det borte! Genialt produkt! Anonymous poster hash: c2b59...c9a
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Gått over til Obagi som er dyr og fåes kun kjøpt hos plastikkkirurger og utvalgte hudklinikker. Huden min har selvfølgelig aldri sett bedre ut. Anonymous poster hash: eb0e5...c78
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Rens, toner og øyekrem fra decleor. Peeling fra MD. kremer fra Matis og apoteket. body lotion fra l'occitane. Prøvd og feilet og funnet det som funker for meg:) Anonymous poster hash: 4a58f...2fe
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Sminkefjerner: Helt vanlig matolje fra butikken (f.eks. solsikkeolje) på en ren og fuktet bomullspad. Funker bedre enn de fleste renseprodukter, er nesten gratis og anbefalt av hudlege. Anonymous poster hash: 4fdda...581
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Well Rested fra Bare Minerals er fantastisk for meg! Anonymous poster hash: 72a3a...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå