Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Fylte tomater; tomatsalsa og en god ost. Hassel bak poteter. Sikkert ikke sunt, men utrolig godt. Anonymous poster hash: 62ff2...f15
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Fylte paprika gratineret med ost på toppen, og en kanongod hjemmelaget fløtesaus + brokkoli! Anonymous poster hash: f117c...d51
Tingenes Herre Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Ovnsstekte rotgrønnsaker, polenta, hjemmelaget brun saus, evt rotmos
FruMille Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 ..noe sunt.. ..ikke pasta.. Noisettepoteter, soppstuing og brokoli, nomnom ;-)
Marsipan Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Villris/naturris og pannestekte eller wokede grønnsaker (f.eks. brokkoli, løk, paprika, sopp, minimais, noen biter gulrot - det en måtte ha i skapet, gjerne litt forskjellige farger så det ser godt ut). Godt med bare litt soyasaus og/eller chilisaus til. Pleier å lage dette til oss når vi er lei av poteter og pasta.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Stekte grønnsaker og ovnsbakte poteter synes jeg er godt til. Vender potetene i olivenolje og krydrer de med urtekrydder (provance-krydder) før jeg sprer de på et bakepapir og steker i ovnen (som båter). Blir utrolig godt. Ellers er fløtegratinerte poteter godt til, men det er jo ikke akkurat så sunt kanskje... Anonymous poster hash: 63236...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå