Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er nemlig gravid og det hadde vært kjempe gøy om hun også er det, selv om det ikke er helt planlagt at hun skulle bli gravid nå. Vi skal ut å kjøpe test etterpå. Er hun gravid blir det ca 8 uker mellom. Hun har kjæreste, utdannelse, sikker jobb, plass nok og alt, det er bare en liten detalj, kjæresten er ikke norsk, han er europeisk, men må finne jobb før han kan flytte hit. Men, skal støtte og hjelpe det jeg kan hvis hun er gravid. Anonymous poster hash: e2079...e11
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Det hadde vært fantastisk for dere å gå gravid sammen, samt være i permisjon samtidig Anonymous poster hash: b9add...b7e
rytme Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Vil hun også selv at hun skal være gravid ?
beibilykke Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 å. det håper jeg og for deres skyld ;-) jeg har temin i disse dager og slstra mi fikk for 3 mnd siden gleder oss til snuppa her kommer så vi kan kose oss med baby ene og trille turer osv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå