Gå til innhold

Å vise rumpesprekken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med en liten i hus så blir det besøkt mange arenaer hvor de håpefulle leker på gulvet og hvor dedikerte mammaer går ned på samme nivå.

Så langt, så bra.

Det er bare det at så veldig mange av disse unge og freshe mødrene har bukser med såkalt lavt liv. Pent og stilig så lenge man står, absolutt, men ikke så stilig når de sitter på huk/kne og viser halve rumpa.

Vet de ikke at det skjer, eller bryr de seg bare ikke? Jeg blir faktisk litt flau og utilpass, jeg liker ihvertfall å holde rumpe og pupper sånn noenlunde for meg selv.

Er jeg gammeldags og utdatert?

Anonymous poster hash: 03e5a...72a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er skikkelig ekkelt.. !! folk må no for pokker kjenne at hele ræva henger ut..det blir jo trekk...:/..

Skrevet

Å vise rumpesprekken er vel ikke kult uansett alder..

Jeg har bukser med veldig lavt liv.. Såpass lavt liv at mannen min sier at hvis den hadde vært en cm lavere så ville sprekken foran syns når jeg står oppreist.. ;)

Men... Jeg bruker alltid belte som gjør at buksen sitter ordentlig på hoftebenet og buksa sklir derfor ikke nedover rumpa når jeg sitter.

Skrevet

Enig. Skikkelig uapetittelig med rumpesprekker midt i fleisen!

Anonymous poster hash: 635dc...7c4

Skrevet

Ekkelt ja!

Anonymous poster hash: 78f6e...b89

Skrevet

Be de kjøpe bukser med høyere liv. Ekkelt! Hadde sakt ifra noe jeg klart gjør til vanlig!

Anonymous poster hash: b2927...0ba
Skrevet

Huff. Rørleggersprekk er vel forbeholdt rørleggere??

Skrevet

Jeg husker i mine yngre dager at buskene måtte heises minst hvert minutt for at g-strengen ikke skulle vises både her og der. Korte topper gjorde det ikke bedre. Guttene som vi flørtet med synes dette var noe av det mest sexy som fantes.. De tente på strengen som stakk såvidt over buksekanten når vi bøyde oss ned eller satt oss på hug.

Nå har jeg passert 30 og korte topper og korte bukser er byttet ut med lange topper som skjuler både nedover og utover og bukser som ikke må heises. Slikt utgår allerede når barna skal løftes og bæres og ja når man skal leke på gulvet.

Mannen synes det er sexy enda, tom. om det er strengen som viser over joggebuksa :P  Drar av og til ned joggebuksa så han får et blikk bare for å friste hehe :D   Men det er selvfølgelig bare hjemme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...