Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Finnes det ordentlige menn som vil ha en alenemor med to små barn? Mannen min har bestemt seg for at han vil leve ungkarslivet, og da passer ikke jeg og to barn inn i livet hans. Jeg vil jo ikke være alene resten av livet, men hvem vil ha meg? Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0
me_87 Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Søsteren min var alene med 3 barn å fikk likevel en mann
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Ja, vil ikke tro det er noe problem, men prøv nå først og tenke på deg selv og barna. Stable et liv for dere først før du leter etter ny mann. Anonymous poster hash: ea5c0...241
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Samboeren min kom inn i livet mitt (vårt) når jeg hadde vært alenemor for mine 4 barn i 2 år, nå venter vi vårt barn sammen, blir 6 barn til sammen <3 Han var enkemann, med barn på 4 år.. Trodde aldri han ville bli hos meg, når jeg fortalte jeg hadde 4 barn, han var litt skeptisk i begynnelsen, men med tid til hjelp, gikk det bedre enn ventet fra noen av oss Anonymous poster hash: b4263...a14
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Jeg er også alene med to Mange vil ha meg, men ingen seriøse Anonymous poster hash: bce32...8e6
E_Oslo Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Finnes det ordentlige menn som vil ha en alenemor med to små barn? Mannen min har bestemt seg for at han vil leve ungkarslivet, og da passer ikke jeg og to barn inn i livet hans. Jeg vil jo ikke være alene resten av livet, men hvem vil ha meg? Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jeg vil ha deg, kjære. Det er ikke noe problem for oss kjærlighet er der. Jeg letter etter noe som kan bli glad i meg...jeg tenker ikke på om de har barn eller ikke.
wanda71 Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Hadde nesten vært fristende å gi eksen din full omsorg for barna slik at han virketlig fikk smaken på det single liv:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Dritt eks du har forresten Hvorfor er det liksom en selvfølge at du skal ta seg av ungene deres Nei vettu hva! Anonymous poster hash: bce32...8e6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Ja, han er en dritt. Og ja, hadde jeg visst at barna hadde vært trygge og hatt det bra hos han, så skulle han virkelig fått testa seg. Han har ikke vært alene med barn et eneste døgn en gang, så hadde ikke turt det. Men du kan banne på at han vil ha 50/50 når vi skal i mekling i morgen, for det har han gitt uttrykk for. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Masse masse lykke til Klemmer Anonymous poster hash: bce32...8e6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #11 Skrevet 15. februar 2014 Finnes det ordentlige menn som vil ha en alenemor med to små barn? Mannen min har bestemt seg for at han vil leve ungkarslivet, og da passer ikke jeg og to barn inn i livet hans. Jeg vil jo ikke være alene resten av livet, men hvem vil ha meg? Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jeg vil ha deg, kjære. Det er ikke noe problem for oss kjærlighet er der. Jeg letter etter noe som kan bli glad i meg...jeg tenker ikke på om de har barn eller ikke. Du kan vel umulig vite om du vil ha meg. Du vet jo ingenting om meg. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0
E_Oslo Skrevet 15. februar 2014 #12 Skrevet 15. februar 2014 Finnes det ordentlige menn som vil ha en alenemor med to små barn? Mannen min har bestemt seg for at han vil leve ungkarslivet, og da passer ikke jeg og to barn inn i livet hans. Jeg vil jo ikke være alene resten av livet, men hvem vil ha meg? Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jeg vil ha deg, kjære. Det er ikke noe problem for oss kjærlighet er der. Jeg letter etter noe som kan bli glad i meg...jeg tenker ikke på om de har barn eller ikke. Du kan vel umulig vite om du vil ha meg. Du vet jo ingenting om meg. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jo da, jeg vet jo noe om deg nå. Er det ikke sant? Jeg vet at du er en alene mor med to barn...eller? Hvis ikke, hvordan får vi det til at vi blir kjent med hverandre da?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #13 Skrevet 15. februar 2014 Det er ikke noe problem:) Jeg fant mannen min etter at jeg ble alenemor. Det virker ikke i min erfaring som om det skremmer menn på samme måte som det ville ha skremt meg. Jeg tror tvert imot det ble lettere etter at jeg fikk barn. Man blir jo gjerne litt tryggere og mer avslappet og kanskje mindre selvhøytidlig etter barna kommer? Anonymous poster hash: b444c...463
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #14 Skrevet 16. februar 2014 Hva kan man forvente av ansvar fra en ny mann da? Jeg ser for meg at det uansett vil føles ensomt med en ny mann. Vi vil jo ikke dele gleden i barna på samme måte som (den feige og iskalde) faren deres og jeg. Ser for meg at det er mye lettere for dem som bare har ett barn og få seg en mann, enn dem som har to eller flere. Hva er erfaringene deres? Aldri vært singel før jeg, så er kanskje derfor panikken tar meg litt fort. Tusen takk til dere forresten, for både klemmer og omtanke. HI Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #15 Skrevet 16. februar 2014 Finnes det ordentlige menn som vil ha en alenemor med to små barn? Mannen min har bestemt seg for at han vil leve ungkarslivet, og da passer ikke jeg og to barn inn i livet hans. Jeg vil jo ikke være alene resten av livet, men hvem vil ha meg? Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jeg vil ha deg, kjære. Det er ikke noe problem for oss kjærlighet er der. Jeg letter etter noe som kan bli glad i meg...jeg tenker ikke på om de har barn eller ikke.Du kan vel umulig vite om du vil ha meg. Du vet jo ingenting om meg. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jo da, jeg vet jo noe om deg nå. Er det ikke sant? Jeg vet at du er en alene mor med to barn...eller? Hvis ikke, hvordan får vi det til at vi blir kjent med hverandre da? Vel, vil ikke påstå at du vet veldig mye om meg akkurat. Jeg vet i alle fall ingenting om deg, annet enn at du er en mann(?) som bruker tid på et forum hvor det i all hovedsak er gravide og kvinner med barn som bruker tiden sin. Mulig det finnes en logisk forklaring, men det virker litt merkelig kanskje. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #16 Skrevet 16. februar 2014 Hva kan man forvente av ansvar fra en ny mann da? Jeg ser for meg at det uansett vil føles ensomt med en ny mann. Vi vil jo ikke dele gleden i barna på samme måte som (den feige og iskalde) faren deres og jeg. Ser for meg at det er mye lettere for dem som bare har ett barn og få seg en mann, enn dem som har to eller flere. Hva er erfaringene deres? Aldri vært singel før jeg, så er kanskje derfor panikken tar meg litt fort. Tusen takk til dere forresten, for både klemmer og omtanke. HI Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jeg kan jo bare svare ut fra min egen erfaring, og det er at min nye mann har tatt imot barna som sine egne. Vi deler på henting, levering, økonomi, trøsting av syke barn osv. Har en barnefar som er involvert altså, så det er ikke som om det var forsømmelse derfra, men nå er det en ekstra omsorgsperson i livet deres. Og en ekstra familie:) Anonymous poster hash: b444c...463
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #17 Skrevet 16. februar 2014 Hva kan man forvente av ansvar fra en ny mann da? Jeg ser for meg at det uansett vil føles ensomt med en ny mann. Vi vil jo ikke dele gleden i barna på samme måte som (den feige og iskalde) faren deres og jeg. Ser for meg at det er mye lettere for dem som bare har ett barn og få seg en mann, enn dem som har to eller flere. Hva er erfaringene deres? Aldri vært singel før jeg, så er kanskje derfor panikken tar meg litt fort. Tusen takk til dere forresten, for både klemmer og omtanke. HI Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jeg kan jo bare svare ut fra min egen erfaring, og det er at min nye mann har tatt imot barna som sine egne. Vi deler på henting, levering, økonomi, trøsting av syke barn osv. Har en barnefar som er involvert altså, så det er ikke som om det var forsømmelse derfra, men nå er det en ekstra omsorgsperson i livet deres. Og en ekstra familie:) Anonymous poster hash: b444c...463 Hvor gammel var han da dere møttes? Han jeg hadde er 31 og oppfører seg som en 18åring. Finnes det virkelig menn i trettiårene som er så voksne? Og hvor finner man i det hele tatt menn når man er alenemor? Vet bare hvor jeg IKKE skal lete: på byen. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #18 Skrevet 16. februar 2014 Hva kan man forvente av ansvar fra en ny mann da? Jeg ser for meg at det uansett vil føles ensomt med en ny mann. Vi vil jo ikke dele gleden i barna på samme måte som (den feige og iskalde) faren deres og jeg. Ser for meg at det er mye lettere for dem som bare har ett barn og få seg en mann, enn dem som har to eller flere. Hva er erfaringene deres? Aldri vært singel før jeg, så er kanskje derfor panikken tar meg litt fort. Tusen takk til dere forresten, for både klemmer og omtanke. HI Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jeg kan jo bare svare ut fra min egen erfaring, og det er at min nye mann har tatt imot barna som sine egne. Vi deler på henting, levering, økonomi, trøsting av syke barn osv. Har en barnefar som er involvert altså, så det er ikke som om det var forsømmelse derfra, men nå er det en ekstra omsorgsperson i livet deres. Og en ekstra familie:) Anonymous poster hash: b444c...463 Hvor gammel var han da dere møttes? Han jeg hadde er 31 og oppfører seg som en 18åring. Finnes det virkelig menn i trettiårene som er så voksne? Og hvor finner man i det hele tatt menn når man er alenemor? Vet bare hvor jeg IKKE skal lete: på byen. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Vi møttes i jobbsammenheng, jobber ikke sammen, men i samme bransje. Var veldig klar på at jeg ikke ville ha en festløve:) Han var 30. Jeg vet ikke om det har noe å si, men han kommer fra skilte foreldre så han var jo vant til halvsøsken og stefamilie. Og har nieser og nevøer så var ikke ukjent med barn. Anonymous poster hash: b444c...463
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #19 Skrevet 16. februar 2014 Ja, han er en dritt. Og ja, hadde jeg visst at barna hadde vært trygge og hatt det bra hos han, så skulle han virkelig fått testa seg. Han har ikke vært alene med barn et eneste døgn en gang, så hadde ikke turt det. Men du kan banne på at han vil ha 50/50 når vi skal i mekling i morgen, for det har han gitt uttrykk for. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Ja vel ja?? Hvor gamle er barna?? Er det any chance in hell for at han skal få til det stuntet?? Anonymous poster hash: e21ea...a8b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #20 Skrevet 16. februar 2014 Ja, han er en dritt. Og ja, hadde jeg visst at barna hadde vært trygge og hatt det bra hos han, så skulle han virkelig fått testa seg. Han har ikke vært alene med barn et eneste døgn en gang, så hadde ikke turt det. Men du kan banne på at han vil ha 50/50 når vi skal i mekling i morgen, for det har han gitt uttrykk for. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Ja vel ja?? Hvor gamle er barna?? Er det any chance in hell for at han skal få til det stuntet?? Anonymous poster hash: e21ea...a8b Begge barna er under 3 år. Og nei, jeg tror ikke han får halve tiden med dem. Håper bare ikke han går rettens vei. Han er nemlig flust av cash, mens jeg har en mer normal inntekt :/ Aldri i livet om jeg har råd til masse advokatutgifter. Det koster vel skjorta. Huff.. Spent på hva han sier i mekling i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2014 #21 Skrevet 16. februar 2014 Finnes det ordentlige menn som vil ha en alenemor med to små barn? Mannen min har bestemt seg for at han vil leve ungkarslivet, og da passer ikke jeg og to barn inn i livet hans. Jeg vil jo ikke være alene resten av livet, men hvem vil ha meg? Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Litt forstyrrende du tenker på ny kjæreste allerede før eksen er ute av døra nærmest? Jeg var alenemor i 2,5 år med et barn fra før, før jeg traff han jeg har nå ( han var barnløs). Vi ble forelsket og nå venter vi baby sammen snart! Jeg hadde mye lettere for å treffe menn som single enn mine single barnløse venninner, så at du har barn har vel ikke så forferdelig mye å si? Litt mer planlegging kreves jo ift pass osv. Har vært borti mange useriøse og noen seriøse menn, og sånn er det vel for alle single, barnløs eller ei.. Anonymous poster hash: 40e20...645
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #22 Skrevet 17. februar 2014 Finnes det ordentlige menn som vil ha en alenemor med to små barn? Mannen min har bestemt seg for at han vil leve ungkarslivet, og da passer ikke jeg og to barn inn i livet hans. Jeg vil jo ikke være alene resten av livet, men hvem vil ha meg? Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Litt forstyrrende du tenker på ny kjæreste allerede før eksen er ute av døra nærmest? Jeg var alenemor i 2,5 år med et barn fra før, før jeg traff han jeg har nå ( han var barnløs). Vi ble forelsket og nå venter vi baby sammen snart! Jeg hadde mye lettere for å treffe menn som single enn mine single barnløse venninner, så at du har barn har vel ikke så forferdelig mye å si? Litt mer planlegging kreves jo ift pass osv. Har vært borti mange useriøse og noen seriøse menn, og sånn er det vel for alle single, barnløs eller ei.. Anonymous poster hash: 40e20...645 Har hundrevis av andre bekymringer som er langt større enn denne. De andre tingene er ting som jeg innerst inne vet at ordner seg. Men det jeg lurer på her, er noe jeg ikke har noe forutsetning for å uttale meg så mye om. Har aldri vært singel, og vil ikke være alene heller. Vet liksom ingenting om hvor vanlig eller vanskelig det er å få seg mann når man er alene med to barn. Håper alle dere her inne med erfaring kan fortelle meg litt om det. HI Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #23 Skrevet 17. februar 2014 Det ordner seg nok:-) har ikke egen erfaring, men kjenner to som har splittet lag. Hun er samboer med en som ikke gjør noe i forhold til hennes sønn. Han var sammen med ei som var flink, men som også satte grenser. Det likte ikke far og sønn, så de gjorde det slutt. Gutten var 4 år. Anonymous poster hash: fcc6d...5ea
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2014 #24 Skrevet 17. februar 2014 Finnes det ordentlige menn som vil ha en alenemor med to små barn? Mannen min har bestemt seg for at han vil leve ungkarslivet, og da passer ikke jeg og to barn inn i livet hans. Jeg vil jo ikke være alene resten av livet, men hvem vil ha meg? Anonymous poster hash: 6b9cb...8b0 Jeg var alenemor med to barn i flere år, men traff drømmemannen og han villle ha meg. Nå er vi gift Anonymous poster hash: 98e92...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå