Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Noen som har en oppskrift på hvetefrie brød som funker? :-) Anonymous poster hash: 97108...f11
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Har bare dårlig erfaring med glutenfrie brød desverre Anonymous poster hash: 83d8f...697
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Ja, jeg også. Derfor spør jeg dere, hehe :-). De har noen brød fra Schär som er ok, men foretrekker hjemmebakt brød. Men jeg får det ikke helt til. Skal sies at jeg også reagerer på hvetestivelse, slik at det er vanskelig å finne mel med gode bakeegenskaper...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Skal de være hvetefrie eller glutenfrie? Hvis det bare er hvete du ikke kan ha, kan du jo bake med rug og bygg... Anonymous poster hash: 1181e...344
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 I utgangspunktet kun hvetefrie, men har i det siste blitt litt usikker ang rug også siden det også kan være hvete i rug. For tiden kjører jeg en helt hvetefri diett, så prøver jeg på sikt å innføre rug i kosten. Jyttemel fungerer ok i kaker og rundstykker. Bruker også potetmel i bakst. Og fiberhusk. Men jeg får ikke til å bake gode brød. Ikke det at jeg er avhengig av brød, men jeg blir litt lei av salat og omelett også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå