Gå til innhold

Noen som jobber med multihandikappede barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan dere trives med jobben? Tenker da på barn som har veldig stort hjelpebehov ifht stell, forflytninger, trening etc. Er det veldig tungt fysisk i lengden? Hva liker du mest og minst med jobben?



Anonymous poster hash: 95137...aa9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber med både multi og barn med andre spesielle behov. Stortrives i jobben, er ikke fysisk krevende pga alle hjelpemidlene. "Støyen" blokkerer man ute etterhvert. Det jeg liker mest er tilbakemeldingene man får fra barna, når mål oppnås. Det jeg liker minst er hvis de blir syke og dør.

Skrevet

Har jobbet på et avlsstningshjem for slike barn. En veldig givende og flott jobb.

Trivdes kjempe godt men det var dessverre for dårlig betalt.

 

Anonymous poster hash: dd967...1aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...