Gå til innhold

Dere som har hatt revisio (utskrapning)..


*ønskegull*

Anbefalte innlegg

Hvor lenge var det vondt etterpå? 

 

Det stikker skikkelig til hos meg, verker i ryggen, trykk/vondt når jeg tisser osv osv. Generelt ganske vondt. Men revisioen min var på mandag, så jeg burde jo blitt bedre ila uken. Kan ikke huske det har vært sånn de andre 6 gangene jeg har vært gjennom utskrapning.. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde utskrapning i går, og har ikke merket noe smerter eller noe etterpå! :) 

Men sorgen (hadde spontanabort) bærer med seg nok smerter her hos meg- så er glad jeg slipper andre smerter!



Anonymous poster hash: ed9d0...c16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at du også måtte gjennom det :( Hvor langt var du på vei? Jeg hadde null tegn til blødning og spotting denne gangen, så ingenting viste tegn til å åpne seg. Da blir det verre med instrumentene som åpner opp, så mye mulig det var derfor jeg hadde vondt.. Ikke vet jeg.

 

Mentalt er det jo helt forferdelig. Jeg er knust :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var i uke 13, men det viste seg at fosteret var sluttet og utvikle seg i uke 8+5.. 

Så jeg begynte å blø nå for noen dager siden, og det var bare en reaksjon fra kroppen. Kroppen reagerte ikke på det før nå.. du kan lese alt her: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144121624-var-gravid-i-uke-13-trodde-jeg/

 

Hm, merkelig! Fosteret satt fast, og sperret alt blødning når jeg lå på sykehus, så måtte da på utskrapning..

 

Ønsker deg masse lykke til! :) 



Anonymous poster hash: ed9d0...c16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge var det vondt etterpå? 

 

Det stikker skikkelig til hos meg, verker i ryggen, trykk/vondt når jeg tisser osv osv. Generelt ganske vondt. Men revisioen min var på mandag, så jeg burde jo blitt bedre ila uken. Kan ikke huske det har vært sånn de andre 6 gangene jeg har vært gjennom utskrapning..

 

Jeg har hatt mange, og har aldri hatt smerter. Ta kontakt m sykehuset!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...