Mamma_til_2 Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Kjøpte brød helt uten hveteproteiner og melk i går ( schar rustikk brødet de selger i allergihyllen på kiwi) da jeg har en sterk formening om at magen min har fått overdose på mel ol, så jeg skal holde meg unna e periode. men gruff og gru for en smak, spiste 2 skiver i rekordfart uten og puste
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Lag deg heller knekkebrød uten mel, kjempegodt (har en oppskrift, men den ligger selvsagt på jobb...)
Mamma_til_2 Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2014 Ja det hørtes godt ut, jeg skal vell alltis komme meg gjennom helgen med gruff og gru brødet mitt så på mandag tar jeg gjerne imot den frk. Nilsen
frk Nilsen Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Ja det hørtes godt ut, jeg skal vell alltis komme meg gjennom helgen med gruff og gru brødet mitt så på mandag tar jeg gjerne imot den frk. Nilsen Da skal jeg prøve å huske den, du får minne meg på det hvis det ikke kommer noen oppskrift på mandag kveld
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. februar 2014 #5 Skrevet 16. februar 2014 Huff det må vel finnes annet du kan spise enn det lite gode brødet? Føler med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå