Gå til innhold

En DIBèrs bekjennelse.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt navn er xxx. Jeg er avhengig. Avhengig av å sjekke og være aktiv på Anonymforumet flere ganger om dagen. Alle dager i uken.

 

Jeg har aktiveringsvarsling på alle interessante diskusjoner og deltar gjerne med min mening i saker som engasjerere meg. Faktisk er det visst mye som engasjerer meg. Saker jeg overhodet ikke hadde tenkt over før. Det er også viktig for meg å like andres argumenter, så jeg trykker ofte på disse for å bekrefte at jeg er enig med de.

 

Jeg har innsett at jeg tar meg selv i å være irritert på enkeltbrukere/enkeltargumentasjon ETTER at jeg er logget av. Nå skal jeg ta meg sammen!

 

 

 

Anonymous poster hash: f43ca...ee5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som kjenner seg igjen? Noen gode råd til fornuftig bruk?

 

Anonymous poster hash: f43ca...ee5

Skrevet

Hehe

Er ikke det verste det da :)

Hvis det plager deg så tar du en pause...

 

Anonymous poster hash: 5ebf6...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...