Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Mitt navn er xxx. Jeg er avhengig. Avhengig av å sjekke og være aktiv på Anonymforumet flere ganger om dagen. Alle dager i uken. Jeg har aktiveringsvarsling på alle interessante diskusjoner og deltar gjerne med min mening i saker som engasjerere meg. Faktisk er det visst mye som engasjerer meg. Saker jeg overhodet ikke hadde tenkt over før. Det er også viktig for meg å like andres argumenter, så jeg trykker ofte på disse for å bekrefte at jeg er enig med de. Jeg har innsett at jeg tar meg selv i å være irritert på enkeltbrukere/enkeltargumentasjon ETTER at jeg er logget av. Nå skal jeg ta meg sammen! Anonymous poster hash: f43ca...ee5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Er det noen som kjenner seg igjen? Noen gode råd til fornuftig bruk? Anonymous poster hash: f43ca...ee5
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Hehe Er ikke det verste det da Hvis det plager deg så tar du en pause... Anonymous poster hash: 5ebf6...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå