Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #1 Skrevet 15. februar 2014 Fikk en nydelig ring av mannenmin, en ring i rosegull med diamanthjerte. Den var veldig søt og fin, til en litt yngre jente. Jeg er ikke så glad i hjerteting. Jeg har veldig klar oppfatning av hva jeg liker å gå med, og liker heller litt større ringer. Ringen kostet 5500, og har lyst til å bytte den inn i noe litt større (og betale et mellomlegg) så den faktisk synes på fingeren. Er det frekt å bytte? Vet jeg bare kommer til å gå med den sporadisk for syns skyld, og det er jo veldig synd. Anonymous poster hash: 0ab04...54b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #2 Skrevet 15. februar 2014 Kjære vene spør han som har gitt ringen. Anonymous poster hash: a61ef...5ab
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #3 Skrevet 15. februar 2014 Han har dratt på jobb, og blir borte til tirsdag. Derfor spør jeg her. Har aldri byttet gaver tidligere, så lurte på om det er vanlig eller anses som frekt. Anonymous poster hash: 0ab04...54b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #4 Skrevet 15. februar 2014 Vent heller til han kommer hjem så kan dere bytte den sammen. Verre er det ikke. Tror han heller blir mer såra av at du bytter uten å si i fra. Dette var jo en fin gest fra han sin side, og bare heller være ærlig. Anonymous poster hash: 8d1ba...4a6
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #5 Skrevet 15. februar 2014 Litt frekt.Kan du ta en hvit løgn og si du byttet den fordi den var for trang? Anonymous poster hash: b980f...089
*Miss Marple* Skrevet 15. februar 2014 #6 Skrevet 15. februar 2014 Det er da en helt real sak å ikke like stilen på noe. Han har helt sikkert bare tenkt at hjerter passet bra til valentin og ikke tent over hva du ellers bruker. Mange menn er svært lite opptatt av sånt Min mann hadde ihvertfall ikke reagert negativt og det må da være mange ganger bedre å få en ring du bruker og liker enn en du går med for syns skyld. Ihvertfall til den prisen!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #7 Skrevet 15. februar 2014 Er ikke sikkert han har plukket den ut en gang...kan jo være en btikkansatt som har valgt din ring Jeg ville byttet den, men kanskje dratt en hvit en om at den ikke passet så godt? Anonymous poster hash: 317c9...2e0
magica fra tryll Skrevet 15. februar 2014 #8 Skrevet 15. februar 2014 Det er jo du som kjenner mannen din. Du har vel en viss formening om hva han vil synes om det?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #9 Skrevet 15. februar 2014 Ja, det er jo det. Har tidligere gitt uttrykk for at jeg er veldig fornøyd med ringene mine og ikke ønsker å bytte de ut (han kjøper ofte smykker, derfor har jeg poengtert dette). Har tre ganske store, to på ringefingeren (giftering og forlovelsering som matcher) og en på andre ringefingeren med sorte og hvite diamanter. Liker at det er en viss størrelse, klassisk og rent, og bruker alle tre daglig.Så får jeg en sukkersøt hjertering i rosegull, som jeg synes er nydelig, men som ikke passer med de andre. Jeg må ta av de andre for at det skal se pent ut, og det vil jeg jo ikke. Skjønner ikke helt hva han tenkte med, jeg er ikke en hjertetype i det hele tatt. Men vil jo ikke såre han. Ringen er nok kjøpt på impuls. Luksusproblem selvsagt, men.. Rosegull er nydelig, og har ønsket meg et anheng i det. Kanskje bytte inn til det. Hvitt gull med sorte diamanter ble veldig krasj med rosegull. Anonymous poster hash: 0ab04...54b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2014 #10 Skrevet 15. februar 2014 Ja, det er jo det. Har tidligere gitt uttrykk for at jeg er veldig fornøyd med ringene mine og ikke ønsker å bytte de ut (han kjøper ofte smykker, derfor har jeg poengtert dette). Har tre ganske store, to på ringefingeren (giftering og forlovelsering som matcher) og en på andre ringefingeren med sorte og hvite diamanter. Liker at det er en viss størrelse, klassisk og rent, og bruker alle tre daglig.Så får jeg en sukkersøt hjertering i rosegull, som jeg synes er nydelig, men som ikke passer med de andre. Jeg må ta av de andre for at det skal se pent ut, og det vil jeg jo ikke. Skjønner ikke helt hva han tenkte med, jeg er ikke en hjertetype i det hele tatt. Men vil jo ikke såre han. Ringen er nok kjøpt på impuls. Luksusproblem selvsagt, men.. Rosegull er nydelig, og har ønsket meg et anheng i det. Kanskje bytte inn til det. Hvitt gull med sorte diamanter ble veldig krasj med rosegull. Anonymous poster hash: 0ab04...54b Da synes jeg du har en veldig god unnskyldning. Ringen var kjempefin, men passer dessverre ikke sammen med de andre ringene dine. Mannen min er veldig opptatt av at jeg ikke må være redd for å bytte om jeg ikke liker noe. Det er jo ikke alltid lett å treffe når det gjelder smak. Bare snakk med han, er sikker på at han ikke vil bli såret siden du tråss alt likte den, men vil ha noe som du kan kombinere med de andre. Anonymous poster hash: 76210...910
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå