Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #1 Skrevet 14. februar 2014 på restuarant. Bestilte biffsnadder og det smakte nydelig! Deilig å unne seg slike ting en gang i blant Anonymous poster hash: 359e0...128
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2014 #2 Skrevet 14. februar 2014 Ååååå, biffsnadder er så godt! Jeg har vært på restaurant og spist kjempegod burger i kveld. Deilig å komme seg litt ut av huset:D Anonymous poster hash: 70267...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå