Gå til innhold

God natt alle sammen :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en super dag med studier, mann og barn. Mannen disket opp med blomster og sjokolade, og barna hadde laget kort.

 

Nå har vi alle koset oss mye med sjokolade. Alle har dusjet og tatt nattstellet. Så nå kryper jeg godt under dyna.

 

Sov godt alle sammen <3 <3

 

Anonymous poster hash: 3a6b1...798

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov godt :)

 

Anonymous poster hash: edb0d...6b4

Skrevet

Takk, takk det skal jeg :)

 

Anonymous poster hash: 3a6b1...798

Skrevet

Takk, takk det skal jeg :)

 

Anonymous poster hash: 3a6b1...798

Det kan du jo ikke vite om du gjør?

 

Plutselig ligger du der og kjenner på tunga di, kjenner hvordan den er i veien og liksom ikke finner en god plass å ha den.

 

Så kjenner du hvor tungt det er å holde kjeven sammen. Samme hva du gjør så hviler den liksom ikke skikkelig.

 

Og sånn går nå natten...

 

God natt. 😜

 

Anonymous poster hash: 0072f...5b4

Skrevet

 

Takk, takk det skal jeg :)

 

Anonymous poster hash: 3a6b1...798

Det kan du jo ikke vite om du gjør?

 

Plutselig ligger du der og kjenner på tunga di, kjenner hvordan den er i veien og liksom ikke finner en god plass å ha den.

 

Så kjenner du hvor tungt det er å holde kjeven sammen. Samme hva du gjør så hviler den liksom ikke skikkelig.

 

Og sånn går nå natten...

 

God natt.

 

Anonymous poster hash: 0072f...5b4

 

 

Knis. Nå har jeg sløva i flere timer her inne, uten egentlig å ha fått noe fornuftig ut av det, og så går jeg inn på denne tråden nå før jeg logger av, og får sånn ufrivillig brå-fnising ut av nesen av innlegget ditt.  :laugh:

 

Ser det er en annen tråd om venninner og nick og sånt tull, jeg har ikke lest den, men jeg kunne gjerne blitt venninne med deg, kjenner jeg.   :kose:

 

Nå skal jeg gå og legge meg, og kjenne på at lakenet under hoftene er skrukkete, at håret vrikker seg inn i øret, uansett stilling, og håpe på at ikke tunga mi tar all fokuset fra det. Natt, ja! :)

 

Anonymous poster hash: ff143...1b0

Skrevet

 

Takk, takk det skal jeg :)

 

Anonymous poster hash: 3a6b1...798

Det kan du jo ikke vite om du gjør?

 

Plutselig ligger du der og kjenner på tunga di, kjenner hvordan den er i veien og liksom ikke finner en god plass å ha den.

 

Så kjenner du hvor tungt det er å holde kjeven sammen. Samme hva du gjør så hviler den liksom ikke skikkelig.

 

Og sånn går nå natten...

 

God natt. 😜

 

Anonymous poster hash: 0072f...5b4

Jeg har faktisk sovet godt i natt. Mye takket være at jeg ikke las dette først :D

 

Enig med anonym over her, måtte knise litt for meg selv. Du virker som en fantastisk person på en litt ondskapsfull måte 😈

 

Anonymous poster hash: 3a6b1...798

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...